Alla inlägg den 31 januari 2018

Av hundkvinnan - 31 januari 2018 18:00

måndag 22 januari. Läkare 11.30 Blodtryck o svar på prover. ja ja inte mkt nytt under solen... När jag kom hem tog sonen kortet o drog direkt. jag pyssla hemma o rasta hundar. när han kom hem efter några timmar så stack jag o handla. alltid nån hemma hos djuren..... på kvällen såg vi sista avsnittet av Floden blev mitt liv


Tisdag 23 januari. kyrkans cafe. folk jag kände där.hittade cd o dvd på gratisloppisen. RAMLADE ORDENTLIGT på hemvägen. ont ont ont...... kom inte upp. bilar körde förbi o glodde. en man gick förbi . glodde o sa inget.. 2 tanter med rullator kom o hjälpte mig upp. herregud. Blåslagen o mkt svullen på kvällen.


onsdag 24 januari sonen på utbildning till sitt xtra jobb. jag hemma städade o kolla dvd om vartannat. rasta hundarna också..


Torsdag 25 januari. vill ha tillbaks min mobil nuuuuuuuuuu.... vill kunna fota o öppna länkar. sjukhuset ringde tidigt. fick tid  februari.      uppe  centrum tidig kväll. gjorde smothie på riktiga hallon o cashewmjölk. jättegott. kollade garfield på dvd. den är så rolig. hahaha


fredag 26 januari.. en tur till stora staden. Allt gick bra o smidigt. sen hemåt. sonen åkte direkt när jag kom hem. Gjorde potatisgratäng med vitlök. kollade postkodmiljonären o på spåret på tv. senare kollade vi merlin på dvd. hundrastningarna pressar man i mellan allt hehe. o matlagningen....


nästa gång skriver jag om mitt dygn i skärholmem

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards