Alla inlägg under oktober 2020

Av hundkvinnan - 28 oktober 2020 17:30

Som vanligt på cafet varje fredag lunch. käkar oftast bara frukter.


om vi ska ta historia nr 2 då. den om Tom..

Han fortsatte att skicka kuk o naken bilder tills jag sa stopp jag har tillräcklogt med bevis nu. Då fick jag börja leka hans psykolog istället. Han skrev minst en gång om dagen.

Då fick jag också reda på att J aldrig blockat honom. Dom har fortsatt sitt förhållande. jag frågade henne varför hon ljuger till mig.... Därför att jag inte har o göra med vem hon pratar med eller träffar... JA det har hon helt rätt i..MEN kom då faaaan inte varje vecka o beklaga dig till mig om hur elaka alla killar är mot henne.


Varje dag frågade hon om jag träffat eller pratat med Tom. jag sa sanningen att han kontaktar mig varje dag på messenger men träffa honom näääääää varför skulle jag göra det... inte intresserad av honom alls


En dag fick J tokspel( vilket inte är ovanligt) o skrev att jag ska skita i vem hon ligger med. Ähum det har jag alltid gjort

skitit i vem hon ligger med alltså, Bara hon kunde låta dom gifta vara.. JAJA hon var tokig o skrev hela tiden utan att jag svarade i 2 dygn, Då blockade jag henne på fb o messenger. JÄKLAR VAD LUGNT DET BLEV haahaha


Nu har jag haft ett drama fritt liv i 6 veckor. Jäklar vad skönt


28e var jag hos min läkare. han blev lite orolig över mig så fick tid för prover veckan efter.


En dramatisk september är över

Av hundkvinnan - 14 oktober 2020 17:45

4e fredag då jag var på cafet som vanligt fredag lunch. Jag hade blivit uppbjuden till J vid 18 , niklas skulle vara där också. vi skulle prata


Måste berätta att j för ca en vecka sen frågade vad jag tyckte om Niklas. tja vad säger man om en karl man inte känner alls....jag svarade att... han var väl söt...Han hade ett gulligt leende.


Runt 17 ringer J o säger att vi kan mötas på llokala puben 20. 30 istället. Hon o Niklas lyssnar på musik..... eh,,, ok?

en timme senare ringer hon o säger att dom kommer förbi mig gåendes vid 20. 30 o så går vi i hopp. eh ok?


Klockan 21 har dom inte kommit än så jag ringer o är arg. Då sitter dom kvar men ska snart gå bla bla bla

21.20 skickar hon sms att dom fortfarande lyssnar på musik. jag lägger ner nu o går o tittar på tv med sonen.. planerar en hemmakväll.

21.47 kommer ett sms att dom är utanför. hade lust att skita i allt men går . en timme o ett glas vin klarar jag

J satt bredvid mig o niklas mitt imot.


NU BÖRJAR DET ROLIGA..

Niklas tar min hand mellan sina händer o tittar på mig förälskat.. Jag fattar inget

Vad fiiin du är säger han. oj tack säger jag förvånat

cocker spaniel ögonen fortsätter minst 5 minuter till o sen lutar han sig fram o säger: jag vill så gärna ha sex med dig

hahahaha herregud

Jag tror nu att dom driver med mig så jag spelar med

Jag blir kvar med båda tills puben stänger kl01


Niklas har min hand mellan sina händer nästan hela tiden. min hand är helt still men han smeker den.

Han planerar dom närmaste dagarna för oss... nu ska vi hem till mig o ha sex hela natten. Jag bara glor....

När ska detta sluta...? tillslut säger jag nää det ska vi inte. han förstår inte... jomen det ska vi...

Men annars kan du komma hem till mig imorgon eftermiddag.d å har jag bäddat rent o köpt en flaska vin.

Jag fick adress o allt... Jag bara glor. när ska denna charad sluta????


Sa återigen NEJ men han såg inte ut att förstå

Ni måste förstå.. han var inte packad. några öl men inte full alls

J hade under kvällen bara flinat åt oss o snackat med andra


Jaja hemåt nudå äntligen. ute tar Niklas tag om min midja. höll mig som om vi var kära. som tur är var det bara 5 mn promenad till korsningen där vi alla3 går åt olika håll.

Han snackade om hur mkt han skulle vilja haft barn o familj med mig...HERREGUD!!!!


Helt plötsligt stannar en bil. Det är en vän till J.han vill skjutsa henne dom 200 meter hon har kvar hem.

Jag viskar flera ggr lämna mig inte med Niklas.

hon hoppar in o dom ska precis åka.. d rycker jag upp bakdörren till bilen o säger att du kan skjutsa hem mig också.

typ 70 meter eller så haha.skrek hej då till Niklas.


vet inte hur jag ska smälta denna kväll. VA??????? liksom


Fick höra flera veckor senare att han gick runt o sa till folk att jag var hans flickvän.


VAD ÄR HANS DIAGNOS TRO???


Dagen efter ringde J o frågade om jag tillbringat dagen med Niklas?? Varför skulle jag träffa en psykopat

Men han gillar ju dig?? säger J  ok om en karl säger att han gillar mig då ska jag genast ligga med honom?

nädu inte jag ( men tyvär hon)

har inte pratat med niklas sen det här hände för 6 veckor sen o VILL INTE HELLER

hahahaha vad säger man. han jobbar som vaktis på en skola. nån annan som får psykotisk skräckfilm vibbar




Av hundkvinnan - 7 oktober 2020 17:45

Fruktansvärt hett. låg på mellan 27 o 30 helA tiden. Dom många samtalen fortsatte. alla verkade ha skittråkigt.


Den vanliga cafet öppnade så var där runt lunch varje fredag.

En bekant jag kännt i 20 år men aldrig direkt umgåtts med dog den 7e i en mkt tragisk olycka.. Den 13e var det minnes stund o den 15e begravning med närmaste familj.


Var nån tur till maren i södertälje o fotade i det fina vädret. Ett par ggr var vi till flumhuset. Hittar alltid nåt kul.



Måste också berätta vad som hände den 21 augusti fredag.. bara för det är så sjukt......  o nej ingen av dom känner till denna blogg

Blev hembjuden till J. Bad henne ta det lugnt med drickat. det gjorde hon INTE.

När jag kom upp satt hennes vän Niklas där. ingen jag nånsin träffat. Båda hade druckit.Hon fortsatte dricka massor men han tog det lugnare. Jag hade ett glas vin i 5 timmar.

Hon sms ade med nån hela tiden ... Ja helt plötsligt stog det en karl i hallen

Dom började taffsa på varandra direkt.


Efter en timme började hon torr rida honom o käka upp hans ansikte.

Niklas gick o jag 2 minuter senare...... Fan vad äckligt..... sånt gör man när man är ensamma.

Hon sa dagen efter att hon inte hört när nån av oss gick....tror jag det.

Hon är 52 år o så barnslig. han är 59 år.

NIklas svarade inte i telefon på 3 dagar när hon försökte ringa.

(det kommer en förtsättning på denna historia i september.)


killen i hallen kan vi kalla tom. jag kände honom för 20 år sen. inte i hopp utan bara bekanta.

Han började nu direkt på messenger skicka nakenbilder till mig. helkropps. sen massa kukbilder o tillslut runkideo med utlösning o allt

Ett jävla äckel alltså...Frågade j om hon ville snacka. vi träffades ute o snackade länge, visade tillslut allt tom hade skickat till mig. då visade hon samma sak. Han skickar alltså samma bilder till 2 kvinnor som känner varandra.......

med stora skillnaden att jag inte är intresserad av honom

hon sa att hon skulle blocka honom o sluta träffa honom......( Även denna historia har en fortsättning i september.)


Den starka intensiva värken har kommit tillbaka. värken är värst på kvällar o nätter

Svårt att sova






Av hundkvinnan - 1 oktober 2020 15:45

Skitvarmt hela månaden. hade 29 grader i mitt sovrum hela månaden. sova näääääääää


Var på vägkyrka fika 5 ggr med sonen. en gång var det sill lunch men vi fick falafell. vi gick då det kom nån som skulle sjunga men bara pratade politik. kyrkan ska fasiken vara neutral politiskt


Regnade en del dagar vilket jag tyckte var skönt


Tappade bort min mobil den 10e men fick tillbaks den 9 dagar senare. karma tror jag på . jag lämnar alltid tillbaks mobiler jag hittar.


Även andra verkade ha tråkigt då jag fick otroligt många samtal denna månad. skitkul tyckte jag


var på flumhuset varje helg då det inte fanns annat att göra. hittade mycket fint.


ser när jag går tiilbaks till juli på fb ser jag att mkt har blivit borttaget minnst 7 saker. har mkt sjuk humor o satte ut sånt. borttaget av fb hahaha. noll humor.


däremot var min historia om 4 afganer som gruppvåltog en svensk flicka kvar... wow


fotade även mycket denna månad. en hel del hamnade på fb men dom flesta för min egen skull.


tyvär klarar jag inte sån här hetta så mkt långpromenader dagtid blev det inte men tog en promenad vid midnatt varje dygn.


gamlingarna löjligt rädda. fick stå 5 meter bort för att prata o då hörde dom ju inget hhahahahah

en pensionär sa åt mig att börja gå mot pensionärer hela tiden. kalla det för projekt motionera gamlingar.. hahahaha för lättkränkta...ett skämt......................ETT SKÄMT


En annars bra månad där jag umgicks en hel del med sonen... o vovven ...... o katterna




Ovido - Quiz & Flashcards