Alla inlägg under april 2019

Av hundkvinnan - 29 april 2019 17:25

måndag 14 januari ögonläkaren idag. är väl 25 år sen sist typ. har långtgången gråstarr. förklarar mycket kan jag ju säga


tisdag 15 januari både sonen o jag lediga. så tog det lugnt o laga middag i hopp tex


onsdag 16 januari snöade mkt hela dagen.. riktig vinter nu


torsdag 17 januari. jobbade mkt politiskt o med djurskydd idag på nätet. syntes inte alls på fb


fredag 18 januari. på cafet. blev kaffe o ananas. mums mums

lugn kväll hemma


helgen var lugn hemma med sonen. mkt dvd serier. mkt kaffe o god mat. däremellan voffse promenader

Av hundkvinnan - 25 april 2019 15:23

7 januari. då jagej fick nån sömn pga bråken under mig så  stannade jag uppe. hade tid på nya karolinska 07. 30. mkt trött men gick bra.... jäklar vilka stora nya lokaler


8 januari tisdag. sov mkt på dagen också. vilodag som hette duga. snöblask ute


9 januari onsdag. MIN FÖDELSEDAG. sonen stack vid 06..... jag pysslade hemma. så fort han kom hem så stack jag. hade tid på sabbatsberg 19.oo ja kvällstid. spännande med ett nedsläckt sjukhus. lite jobbigt men gick väl bra hmmmmm. skithalt att gå med min rulle


10 januari torsdag åter en vilodag. kroppen skriker av smärta.. usch. ska fira min födelsedag senare denna månad.


11 januari fredag. hemma hos jessica. även kenta där. lite mkt hångel mellan dom. sådär kul för mig. men mkt musik blev det o lite vin


resten av helgen var jag hemma o kolla mkt på tv. pysslade med djuren. lagom kul väder ute

Av hundkvinnan - 11 april 2019 15:52

2 januari onsdag. plockade bort allt juligt utan juleljusen. även julgranen åkte ner. blev faktiskt bara vällt 4 ggr denna jul hhaha. mina galna kissar sköter sig.....nästan. 


3 januari torsdag. var på cafet idag. 10 dagar sen sist. kul. snackade om den helt galna nyåret här....


4 januari fredag. cafet idag igen. jessica var här . kul. mkt folk här idag. tv med sonen på kvällen


5 januari lördag. rea så mot stora staden hehe. kul att bara gå o titta o drömma. köpte inte så mkt.   

 6 januari söndag. vilade mkt. bara promenader med voffsan.


7januari Måndag. GALET BRÅK hos negrerna.  höll på i 6 timmar. jag vägrade att ringa så nån annan gjorde tydligen det. snuten kom o stannade 2 min som vanligt.... suck



Av hundkvinnan - 3 april 2019 17:27

24 december måndag. såg klart säsong 3 av greys anatomi. har inte fler.... men har ju köpt säsong 4 av vänner o hela säsong ett av Ugly Betty. nga pengar hade vi men kollade mkt på dvd. Danny fick en boll o ett ben. sonen köpte serien mot alla vindar åt oss ny.. 


25 december tisdag kiollade på serier o lite hundpromenader. köpt massa nötter o apelsiner. o mer julmust


26 december onsdag. hade en inbjudan. en avboka en timme efter att det skulle börja o dom andra dök ej upp. SKITFÖRBANNAD


27 december torsdag i skärholmen på middag. skitkul. vi var 4 stycken. lite drinkar sen på vällen. sov över. alltid mkt skratt


28 december fredag. åkte hem 8.30 en som inte kom på min fika skulle bjuda på vin i kväll, men avboka 3 timmar innan för att hon hittade nåt roligare.....SKITFÖRBANNAD


29 december lördag. plockade ner alla tomtar men allt annat fick vara kvar.


30 december.söndag VILADE MASSOR


31 december måndag NYÅR. Danny skitnervig av alla smällare. vi tog det lugnt hemma . tv o dvd mest. käka god mat.... negergrannarna bråkade galet mkt. helt sjukt. folk gick ut på balkongen o skrek håll käften åt dom men oj vad dom brydde sg. 


1 januari tisdag. årets första dag. smälldes fortfarande så danny skakade. inte kul alls


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards