Alla inlägg under juli 2021

Av hundkvinnan - 5 juli 2021 14:33

21 juni måndag. sommarsolståndet. Mkt varmt o helvetiskt klibbigt. försöker stänga ut värmen från lägenheten.

en tur till ica på kvällen. löwen o kompani blev avsatta


22 juni tisdag.VARMT . Åskade en hel del. Mkt kvavt. voffsan gillade inte alls


23 juni onsdag. Bajsvarmt. Jättekvavt. MIn andra av mina 2 morbröder dog i natt. Inte sett honom på många år då han bott i ett annat land.


24 juni Torsdag. var på cafet idag då det är stängt imorgon. Dom bjöd på glass o jordgubbar. trevligt där i en timme.

Mkt varmt ute. Firade midsommar med sonen hemma. vi gjorde jordgubbstårta.  Tog även en ganska svag whiskydrink ihopp. Kollade serier på kvällen


25 juni fredag midsommarafton. Åkte iväg till skärholmen. Hem till flisa. samlade ihopp allt vi skulle ha o gick ner till grillplatsen. vi var 5 personer. Dom grillade massor o åter massor jääk. jag grillade EN biff o blev mätt. jag hade med mig en halvstor svensk flagga som vi hade mitt på bordet.   Jag drack ett hlvt glas öl o pyttelite whisky. efter nån timme gick vi hem till flisa igen

Mkt snack o en del gräl då 2 är helvaccinerade o 3 kommer aldrig att ta.. hahaha rätt kul.....

jaja kvällen fortgick  o den kvinnan som skulle gå hem valde att stanna så jag fick sova på golvet. fick benkramp 3ggr. obehagligt. sov nog 20 min sammanlagt suck

åkte hem vid 08 oo... ingen hade gått upp.


26 juni lördag, var hemma 09.15 resan gick bra. sov kanske 2 tim på soffan. Hade MKT ont i fötterna hela dgaen faaan.

Svullnade massor..


27 juni söndag.Fortfarande mkt svullen o ont som fasiken. Fotade katter idag o la ut på fb


Ovido - Quiz & Flashcards