Alla inlägg under september 2021

Av hundkvinnan - 22 september 2021 13:23

Vecka 29. Temperaturen låg på behagliga 24 grader. Tog en riktig slöar vecka där jag pysslade hemma bara. 

Lördag kväll. Mkt varmt. Karaoke 🎤 med Jessica. Vi sjöng 2ggr.. Det vackraste och Sommaren är kort.. Drack bara Coca-Cola.

Söndagen var det tvättdag.

Av hundkvinnan - 22 september 2021 13:09

Vecka 28. Fortfarande varmt. Handlade en del

På tisdagen var jag på en hemlig konsert med Dogge Doggelito i Södertälje. Han sjöng 2 låtar o en polare till honom sjöng en. Lite busigt. Trevlig eftermiddag där jag lärde känna folk.

På torsdagen hade jag tid hos ögon läkare på Globen..

Mkr starr på båda ögonen. Blir operation.

Helgen var 🐄 lugn. Bara tvättstugan på söndagen.


Av hundkvinnan - 22 september 2021 12:56

vecka 27. Fortfarande varmt. 

På tisdagen fikade jag och sonen på Klockargården. Helt gratis i år.

På onsdagen regnade det en hel del men ingen åska.

 

På torsdagen fikade jag på Klockargården med Jessica. Varmt soligt ute.

 

Fredag hade vi hemma kväll.

 

På lördagen var Jessica och jag o sjöng 🎤🎤 karaoke. Rätt kul.

 

På söndagen var sonen och jag o fikade på Klockargården.

En bra och rolig vecka.

Av hundkvinnan - 22 september 2021 12:20

Vecka 26 var också mkt varm.

Var i Gnesta på onsdagen. En tur till deras secondhand.

På fredagen åkte jag till Skärholmen igen. Var på en krog där dom hade dans.en kille jag raggade upp raggare upp killen i vårat sällskap. 😂 Så kan det gå Hahahaha 🤣🤣😆..

Sen hem till Flisa. Då dumpade vi alla honom. . fortsatte att snacka hela natten. Åkte hem på söndagen. Trööööött

Ovido - Quiz & Flashcards