Alla inlägg under juni 2018

Av hundkvinnan - 18 juni 2018 16:30

k4 JUni Måndag... Vi var båda lediga till 14. mkt ovanligt. men sen tog han tvättstugan. jag gick till centrum för att träna en timme. MKT MKT VARMT UTE. puuuuuuuuh. PÅ kvällen hämtade vi en svart bokhylla som vi fått. litet äventyr att bära hem den. 10 minuters promenad o dessa trappor både där o hemma.


5 Juni Tisdag Danmarks nationaldag. Gräva fram alla flaggor. satte upp flaggor i fönstren o balkongen  o sen på ytterdörren.. Kollade på tv hela kvällen.


6 JUNI NATIONALDAGEN... vila fm men eftermiddag var vi på en konsert. vifta hej villt med min flagga. jessica fick låna en mindre flagga av mig. kul kväll


7 JUNI torsdag slappa kolla film. Åkte aldrig o kollade på scotts. var hemma o kollade på tv.


8 JUNI Fredag. kyrkans cafe, kaffe o banan. Hem o slappa Mkt varmt. Hemma hos jessica 2 timmar o lyssna på musik. sn åkte vi kommunalt till crocs inn i södertälje. Var där 20.45 till oo.45 kul. dansade. drack inget alkohol alls.


9 JUni Lördag. Kollade scooby doo på dvd. haha. Åkte på min salsa lektion i stockholm. skitkul men såååååå jäkla varmt puuuuuuh. hemma 21.30


10 JUNI Söndag. bakluckeloppis på hemmaplan. hittade inget dennna gång.  Kollade på den lilla sjöjungfrun på dvd.

umgicks med sonen en del på kvällen.

Av hundkvinnan - 12 juni 2018 16:00

28 Maj Måndag sov inget i natt. rasta kl 6.. Sonen jobbade idag. Kollade film. Horse creek. inte så bra.

5o minuter på gymet. Så jäkla varmt. korta prommisar.


29 Maj Tisdag Bastu varmt. Buss till stora staden. gjorde ärenden..... Glömde ett papper


30 Maj Onsdag Sonen har tenta idag. Tillbaka till stora staden med glömda pappret. 30 grader ute


31 Maj Torsdag 28 grader ute. sonen jobbade. hett hett hettttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!


1 juni Fredag Snabbis på kyrkans cafe. Sonen jobbade kväll. jätte rolig kväll hos jessica. jag, jessica, anders o anders. 

drack martinidrinkar o lyssna på musik.. Hemma 01,30.


2 juni Lördag sonen på heldags  konferens. ingick mat o fika. 30 grader ute....puuuuh

han kom hem 17.. jag blev nappad av jessica o anders m bil. Hamnade ute i mörkö.. fikade på skansholmens bistro o lyssnade på musik. Hemma 22.30 underbar kväll


3 juni söndag. sonen på heldags konferens idag också. jag vilade hela dagen. promenader med voffsan


återigen en bra vecka........

Av hundkvinnan - 7 juni 2018 15:30

21 Maj Måndag. Tränade en timme ganska hårt på gymet. Gick o kolla på en soffa som jag inte gillade alls.  lite väl stor också.. Fick med mig en pärm med 134 cd skivor istället. hahahaha


22 Maj Tisdag. Tränade med min orbitrek frmför tvn hemma.


23 Maj Onsdag. tog sönder 2 sits soffan o slängde i bitar. jäklar vilket jäkla jobb. tvillingkissarna fyllde 9 år.


24 Maj Torsdag. Tränade en timme på gymet. så jäkla varmt..... Tjejkväll uppe i centrum. Bjuden på bubbelvin.. köpte billigt godis.


25 Maj Fredag. var länge på kyrkans cafe. pladdra med alla möjliga.. unga nya tjej tiggaren utanför ica fick ett astma anfall. alla trodde hon var varm o ville ge dricka men jag såg vad hennes ögon sa.  Panik!!!!!

grävde fram min inhalator o gick till henne. visade hur man gjorde. hon blev bättre snabbt. hon satte ihopp hände o sa kristus.. kändes lite läbbigt..... hon fick den. jag har 2 till hemma


26 Maj Lördag. världens bästa vovve blev 4 år idag.. salsa lekton på kvällen. 75 mnuter utan paus. helt sluuuuuuut. men så kuuuuuuuul. helt mör på hemvägen


27 maj. Baklucke loppis på hemma plan. härligt väder. hittade 5 filmer som jag köpte.

Av hundkvinnan - 5 juni 2018 16:00

14 Maj Måndag. Varm dag. Tränade på Gym en timme. Tog ien hel del idag. svettig....


15 Maj Tisdag 22 + ute  idag. Skit mkt värk inat. helt galet.. slöade hela förmiddagen. sonen gick ut med vovven. Satte upp 2 parasoller på balkongen. Käkade sparrissoppa med sting senare. såå gott


16 maj Onsdag Sonen på hgf möte . Jessica o jag gick lill lokala kyrkan för att lyssna på en vårkonsert. sjöng med för fulla halsar. Fika efteråt. enorma bullar.......


17 maj torsdag. Norges national dag..... 19 + ute.. Träna en timme på gymet. har stenhårda muskler på baksidan av låren haha


18 Maj fredag.. Kyrkans cafe. Lämnade in porslin jag ej behöver. Fikade

Plan krasha i kuba. skolkjutning i usa.


19 Maj Lördag. prinsbröllop från england i flera timmar på tv.... salsa klass på kvällen. 75 minuter stenhård träning. Faaan vad kul.  Helt mör på hemresan haha.


20 maj Söndag. Vilodag med promenader

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards