Alla inlägg under april 2021

Av hundkvinnan - 12 april 2021 12:33

Kommer fortfarande inte åt mina anteckningar. så får bli lite ur en mini almanacka jag har

Den 4e januari var jag i södertälje o då brukar jag ta ica o konsum. även butiken normal.


Den 9e var jag på en demo på odenplan. 250 pers hade dykt upp. en intressant dag

10e var en tvättdag. nästan alltid på en söndag

11e hade jag tid hos min vårdcentral läkare. bla bla bla. ögonen blodtrycket


13 Köpte vi en ny omgång av d vitamin o b12 o c vitaminer

15e Cafet som vanligt

17 Tvättdag igen

22a Fredag. cafet på dagen

på kvällen hemma hos Jessica. Pressade i oss Irish coffe. Kul kväll.

23 Hemma kväll

24 Tvättade igen

25e Snöade en del huuu. VINTER

26 Var i södertälje igen. Gillar o traska runt i affärer. Brukar fota en del

27 Ögonläkare idag. Snöade massor

28 SNÖADE MASSOR

29. cafet som alltid

31 Tvättade igen

Ovido - Quiz & Flashcards