Alla inlägg under februari 2017

Av hundkvinnan - 27 februari 2017 18:38

Hinner ej vara här ute så mkt. dom tog beslut i fredag 17e men tror du jag har fått reda på nåt... nej dom gör så här så man ska få ett psykiskt sammanbrott. sen helt plötsligt står dom o hotar att slå in dörren igen.... dom får lagligt hålla mig på halster i 3 veckor om dom vill.. psykiskt påfrestande... men det skiter dom i helt o hållet. jag vet aldrig när dom tar mina djur. såååååå många fina utställningsdjur välskötta o älskade blir tagna av länsstyrelsen. Djurskyddare har ingen utbildning alls.. dom behöver inte ens ha ägt ett djur nånsin. Dom är så okunniga i allmän simpel vård av vilket djur som helst men kan på en minut bestämma om 200 kor ska dö samma dag. jag har sett o hört så mkt dom senaste 3 veckorna så att jag kräks.

det här är nutidens förintelse.... Äckligt sjukt.

Makt kåta människor som trivs med att människor tar livet av sig för att ni tagit deras fina älsklingar. fortfarande alla mina är 100% friska enl veterinär.... ändå skulle dom ta dom. antagligen för att jag inte blev rädd när polisen hotade mig...


Det här är så jävla sjukt.... vi måste göra nåt. Nästa gång är det dina djur dom går på

Av hundkvinnan - 15 februari 2017 18:06

Hej Har inte skrivit på länge för att jag har varit upptagen med att rädda livet på mina djur. djurskyddet är ju galna. hittar p helt sjuka saker som är helt osanna. får mkt hjälp att fälla bitchen som var här. Hon bröt mot 5 lagar bara när hon var här. sen fortsätter hon att ljuga hej villt i alla papper hon skickar. vi har ju bevisen hemma att allt är falskt


Nu ser vi att hon har ljugit i 2 veterinärers namn. hon kan fortfarande ta mina djur o döda dom för att hon är sur.... men hon kommer inte komma undan med detta.

 jag är inte ensam om deras trakkasseringar. vi är många i sverige som fått djur dödade i djurskyddets namn. friska djur


hos mig var gardinerna för mörka,, kattsanden jag köpte gillade inte DOM, fick inte ha tvättsäckar i min stängda garderob osvvvv. blajsaker. sen hotade  dom med att ta med sig djuret direkt.


dom gjorde såååå många fel helt sjukt att dom får göra så här. löffe tillåter ju det. kommer att skriva mkt på min fb o en del här. nu ska dom besluta om jag får behålla djuren på fredag. by the way. alla djuren fick ua på allt-100% friska. dom vill bara förstöra mitt liv som så många andras. vet ni hur många som tar livet av sig varje pga av djurskyddet tagit deras helt friska djur??

Av hundkvinnan - 6 februari 2017 18:04

 Har inte varit ute på länge. min älskade hund dog iden 30 januari. han var mitt allt.... han var min trygghet... faaaan vad livet är orättvist. chockad då han dog på soffan.. men sonen hade sina armar runt hans hals. jag smekte hans lår som han älskade. . dagen efter blev han hämtad. sonen o veterinären bar ner honom. Han blev 12 år. en granne såg dom o anmälde oss.

 Dagen efter kom polisen o djurskyddet till oss. skulle slå ner dörren om vi inte öppnade. fruktansvärt otrevliga. alla djur var enligt dom döendes. skulle skaffa friskintyg på dom


 ja gjorde ju det o dom fick alla allting ua. alla var 100 procent friska

. dom hade ringt veterinären som var skitotrevlig men kunde ju inte ljuga att dom var sjuka när dom inte var det.


 Dagen efter hade vi en planerad avlivning av min gamla katthona. sååå härlig katt.

jag är sååå slut som människa.kroppen säger ifrån massor. ibland kan jag inte gå, ibland vinglar jag in i väggar. sover inte alls. hjärnan går på högvarv dygnet runt. illamående hela tiden.

stroke eller hjärtattack vad kommer först??


R i p finaste charlie o kattja. Älskar er för alltid.     ses snart

Ovido - Quiz & Flashcards