Alla inlägg under december 2020

Av hundkvinnan - 28 december 2020 03:20

1/11demo i stockholm. Skitbra mkt nöjd. På hemväg blev det kyrkan. Träffade inger utanför så vi satt tillsammans där inne ett tag.  Handlade o sen hem. Skit trött.

Minns ej söndagen eller dom 4 närmaste vardagarna.  Men 6 november fre åkte jag till grannstaden. Handlade på normal, sen second hand o sist på en asiatisk affär. Jag var med Lena som jag träffade i stan.

Lugn helg m god mat o bra serier.

 

Massa us army plan i luften hela tiden. Natoplan

 

Hamnade mitt i en inspelning av en ny serie. Felix Herngren sprang omkring o gapade.

 

 

Av hundkvinnan - 12 december 2020 15:06

Torsdagen 15. Kunde ej sova m behövde vila. Började se mini serien mistrals dotter på natten. Blev klar sen eftermiddag. Tog mat o hundrastpauser.

16 fredag. Cafet på dagen. Hemmakväll.

17 lördag. Åkte till mariatorget. Gick på en uteloppis. Köpte en stor porslinshund. Gick runt på söder o fotade.

Resten av helgen hemma.

19- 25 har jag inget minne av. Var ej ens på cafet. Sonen jobbade jättemkt o jag var hemma o pysslade m djur o hem. Vi kollade mkt serier på kvällstid.

Sista veckan har jag heller inte så stor koll på. Börjat sätta ut halloween bilder på fb o insta.

29 var jag på cafet.

30 firade halloween idag för imorgon blir det alla helgona.

Goooodis o film

Av hundkvinnan - 3 december 2020 12:27

9 e fredag. Var på cafet som vanligt. O sen hemmakväll

10 lördag. Uttråkad tog jag mig till centrala stockholm. Fotade kyrkor. Gick på öb på sveavägen. Åkte till söder. Gick på en loppis på skrapans bakgård sen på en second hand. Hittade dvd serier. Åkte hem sen nöjd

11  sön.åkte till grannkommunen o handlade

12 mån o 13/tis. Skurade kök. Bytte plats på mkt tunga möbler

14 ons slängde massor. Dammsuga o möblerade om vardagsrummet.

Återigen mkt tunga möbler. Men mkt nöjd m ny stil

Ovido - Quiz & Flashcards