Alla inlägg under maj 2019

Av hundkvinnan - 29 maj 2019 17:44

11 februari måndag ekg på vårdcentralen. har ju mkt långt till min vc. nästan hemma när dom ringde o krävde mig tbaks..nääää orkar ej. men imorgon


12 februari tisdag. nya prover blev det. lit nervig då första provet inte var bra


13 februari onsdag.. uppe i centrum o handlade


14 februari torsdag VALENTIN  haft mkt pynt uppe iår. hela veckan. lite godis blev det ju


15 februari fredag. var på cafet själv. lagom tråkigt..... fikade


16 februari lördag. på cafet m sonen. dom hade räkmackor. sen åkte jag till skärholmen. det var bara jag o flisa. handlade tillsammans sen lagade vi maten o åt... senare blev dt whisky o chips. kul- lyssnade på musik genom datorn


17 februari söndag. åkte hem vid 09. SVINKALLT ute.skönt att komma hem.

Av hundkvinnan - 22 maj 2019 16:43

måndag 4 februari sov 18 timmar i natt. heeeelt sluuut. snöar jättemkt


tisdag 5 februari meterhöga snövallar. omöjligt att gå.


onsdag 6 februari var uppe i centrum. dessa jäkla snövallar som stänger in folk med rulle.


torsdag 7 februari.. idag handlade jag med kerstin 84. vi har alltid kul.


fredag 8 februari regnat ett dygn nu. töar massor. glansis överallt. höll på att flyga på arslet fast jag har rulle


lördag 9 februari. kyrkanscafe m sonen. lämnade in en fin blå t shirt. hittade kavaj o skjorta till sonen o blus till mig.


söndag 10 februari. slappardag förutom tvättstuga. 4 maskiner blv det. kollade dvd filmer

Av hundkvinnan - 16 maj 2019 15:28

måndag 28 januari. efter en mindre tur till vårat centrum så åkte jag till stora staden o gjorde ärenden


Tisdag 29 januari. grå daskig vinter dag. hade varit pappas födelse dag men död sen länge nu.


onsdag 30 januari. 2 år sen älskade charlie dog.... träffade kerstin 84 o snackade lite


torsdag31a januari. upp till centrum. idag snackade jag o kerstin riktigt länge.


fredag 1 februari. på cafet. hittade fin skor till sonen o en blus till mig. ja på gratis loppisen. fick även ta 3 st 1,5 liters flaskor pepsi  då datumet skulle gå ut om en vecka.


lördag2 februari. cafet med sonen. fick 12 kg hundmat gratis då deras hunds mage ej tålde så näringsrik mat. även en stor flaska fruktsoda. ibland är man på rätt ställe på rätt tid..... melodifestivalen på tv


söndag 3 februari. tvättstugan som vanligt annars hundpromenader o filmer

Av hundkvinnan - 7 maj 2019 16:10

21 januari måndag. kramdagen hörde jag. mkt kramar till voffen o pissarna då haha


22 januari tisdag. ramlade mkt illa idag. mkt blåslagen o har riktigt ont....FAAN


23 JANUARI ONSDAG bara isgator ute så inte direkt så jag vill gå ut


24 januari torsdag var en snabbis på cafet idag. käkade bananer..


25 januari fredag. en tur till stora staden. handlade gottis till kvällen o gjorde några ärenden.


26 januari lördag. på cafet med  sonen. kul. sen åkte jag direkt till skärholmen. flisa o jag skulle fira våra 2 födelsedagar ihopp. vi var 6 stycken. god mat o presenter utväxlades. kuuuuuul. lite kröka blev det också..... åkte hem dagen efter


27 januari söndag.... söndagen vilade jag men hundpromenader blev det förstås

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards