Alla inlägg under februari 2019

Av hundkvinnan - 28 februari 2019 15:42

10 december nobeldagen. tränade en timme. handlade sen hemåt


11 december tisdag vilodag. lagade potatisgratäng med massa gott i. bla vitlök o fänkål o paprika


12 december . onsdag. Tränade en timme. hem o laga mat. pasta med sojafärs. i den var det 3 olika grösakssorter


13 december torsdag. Luciadagen. kom inte iväg nånstans idag alls. lite tjurig är jag ....hmmmm


14 december fredag. gick till cafet. drack inget kaffe bara pytte lite glögg men snackade med många. handla på hemvägen.


15 december lördag julmarknad i min håla.( Rätt tråkig) sen gick vi till cafet. mysigt där idag


16 december söndag. hoppade julkonserten i kyrkan idag. sonen hade hög feber så jag tog hand om alla djuren o matlagning.

Av hundkvinnan - 21 februari 2019 16:17

3 december måndag. tränat ganska hårt. var helt ensam. handla o sen hem


4 december tisdag. var ute på fb ganska mkt. vilodag nget inplanerat


5 december onsdag. bytte till julgardiner i köket o mitt sovrum. kollar på 2 avsnitt av greys anatomy varje kväll. fick 3 säsonger av flisa i tidig julklapp


6 december torsdag. Fnlands självständighetsdag. handlade åt kerstin 84 då hon var sjuk


7 december fredag. fikar på cafet. inga närmare vänner här men då har man ju fb. PÅ kvällen var jag på Tullinge julmarknad. helt själv igen...


8 december lördag kyrkans julfest. första gången sonen var med. mkt mkt mat URk...

sonen vann en hel del på lotter. ag vann inget haha. höll på till 16. kolla på dvd hemma på kvällen.


9 december söndag. lyssnat igenom 11 av om 76 cd skivor jag fick. mkt hårdrock. gillar Flogging molly.

kolla på dvd sen på kvällen


Av hundkvinnan - 7 februari 2019 16:10

26 o 27 november. a måndag o tisdag. var jag hemma o vila . fast åkte till stora staden tisdag em för lite ärenden.


Onsdag 29 november. sonens födelsedag men jag har tid på SöS. gick ju bra. efteråt gick jag runt o handla lite på söder 

Grattis älskade sonen på 21 årsdagen.


 fikade o  han fick lite presenter hemma. lugn kväll då vi tittade på serier på dvd.


30 november torsdag. Många samtal idag. dom flesta gick bra. började även att julpynta en del.


31 november. fredag på cafet o fika m vänner. helt ok 


1 dec. på cafet o fika m sonen. på kvällen var jag på syföreningens basar o auktion. med kerstin 84. tog hundra år. träsmak i arslet. men kul hade vi. ropade in stickade sockor. vann garntomtar


2 december söndag. första advent. julgranen pyntad o klar. får se hur många ggr den blir vält iår. haha upptagna kissar

. nu går tiden skitsnabbt

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards