Direktlänk till inlägg 14 oktober 2020

4e SEPTEMBER 2020. sjukaste kvällen ever

Av hundkvinnan - 14 oktober 2020 17:45

4e fredag då jag var på cafet som vanligt fredag lunch. Jag hade blivit uppbjuden till J vid 18 , niklas skulle vara där också. vi skulle prata


Måste berätta att j för ca en vecka sen frågade vad jag tyckte om Niklas. tja vad säger man om en karl man inte känner alls....jag svarade att... han var väl söt...Han hade ett gulligt leende.


Runt 17 ringer J o säger att vi kan mötas på llokala puben 20. 30 istället. Hon o Niklas lyssnar på musik..... eh,,, ok?

en timme senare ringer hon o säger att dom kommer förbi mig gåendes vid 20. 30 o så går vi i hopp. eh ok?


Klockan 21 har dom inte kommit än så jag ringer o är arg. Då sitter dom kvar men ska snart gå bla bla bla

21.20 skickar hon sms att dom fortfarande lyssnar på musik. jag lägger ner nu o går o tittar på tv med sonen.. planerar en hemmakväll.

21.47 kommer ett sms att dom är utanför. hade lust att skita i allt men går . en timme o ett glas vin klarar jag

J satt bredvid mig o niklas mitt imot.


NU BÖRJAR DET ROLIGA..

Niklas tar min hand mellan sina händer o tittar på mig förälskat.. Jag fattar inget

Vad fiiin du är säger han. oj tack säger jag förvånat

cocker spaniel ögonen fortsätter minst 5 minuter till o sen lutar han sig fram o säger: jag vill så gärna ha sex med dig

hahahaha herregud

Jag tror nu att dom driver med mig så jag spelar med

Jag blir kvar med båda tills puben stänger kl01


Niklas har min hand mellan sina händer nästan hela tiden. min hand är helt still men han smeker den.

Han planerar dom närmaste dagarna för oss... nu ska vi hem till mig o ha sex hela natten. Jag bara glor....

När ska detta sluta...? tillslut säger jag nää det ska vi inte. han förstår inte... jomen det ska vi...

Men annars kan du komma hem till mig imorgon eftermiddag.d å har jag bäddat rent o köpt en flaska vin.

Jag fick adress o allt... Jag bara glor. när ska denna charad sluta????


Sa återigen NEJ men han såg inte ut att förstå

Ni måste förstå.. han var inte packad. några öl men inte full alls

J hade under kvällen bara flinat åt oss o snackat med andra


Jaja hemåt nudå äntligen. ute tar Niklas tag om min midja. höll mig som om vi var kära. som tur är var det bara 5 mn promenad till korsningen där vi alla3 går åt olika håll.

Han snackade om hur mkt han skulle vilja haft barn o familj med mig...HERREGUD!!!!


Helt plötsligt stannar en bil. Det är en vän till J.han vill skjutsa henne dom 200 meter hon har kvar hem.

Jag viskar flera ggr lämna mig inte med Niklas.

hon hoppar in o dom ska precis åka.. d rycker jag upp bakdörren till bilen o säger att du kan skjutsa hem mig också.

typ 70 meter eller så haha.skrek hej då till Niklas.


vet inte hur jag ska smälta denna kväll. VA??????? liksom


Fick höra flera veckor senare att han gick runt o sa till folk att jag var hans flickvän.


VAD ÄR HANS DIAGNOS TRO???


Dagen efter ringde J o frågade om jag tillbringat dagen med Niklas?? Varför skulle jag träffa en psykopat

Men han gillar ju dig?? säger J  ok om en karl säger att han gillar mig då ska jag genast ligga med honom?

nädu inte jag ( men tyvär hon)

har inte pratat med niklas sen det här hände för 6 veckor sen o VILL INTE HELLER

hahahaha vad säger man. han jobbar som vaktis på en skola. nån annan som får psykotisk skräckfilm vibbar




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards