Direktlänk till inlägg 28 april 2016

samma MISSTAG en gång till

Av hundkvinnan - 28 april 2016 15:57

jag kan inte skriva om nåt jag inte kan bearbeta. o min exman säger att han inget fel gjort. herregud.... såååå hoppar det tills vidare.


det här handlar om en man jag träffade 7 år efter min skillsmässa. jag var så slut efter allt som hänt. i stallet jag hade hästarna så hade en kvinna tagit med en man från jobbet men lämnat honom ensam. jag fikade o snackade med honom inget mer.

sommaren gick o en hjärnoperation senare stog jag på en tåg perrong. mkt varmt. 27+ shorts o linne. mkt svårt märkt av operationen. enorma blaffor av blåmärken över hela kroppen. ändå sjöng jag till musiken som kom från pendeltåget som stog på denna ändstation.från förar hytten kom han.. ja han från stallet jag fikat med. han var tågchaufför. vi snackade o jag fick åka i förarhytten mina 3 stationer. vi bytte nr med varandra.

3 dagar senare ringde han men oj vad svårpratad han var. mkt svårpratad. jag hade ofta morgonutsläpp i stallet så han kom dit när jag var klar. vi busade lite .. hånglade hejvillt. ja tro vad ni vill haha. men månaderna ogick o han började visa konstiga drag. eftyer 7 mån hade jag fortfarande inte fått träffa nån han kände. varken vänner ellr släkt. vi var alltid hos honom aldrig mig.   Han TÅLDE inte barn o då var min son ändå 10 år.


jaja blev sjuk igen o försökte prata med honom men han bara gled undan. Frågade om han kunde skjutsa mig till neurologen på karolinska solna när det nu var dags för hjärnoperation igen. han visste inte trots att han var ledig.

 Tillslut gjorde han det. på vägen stannade han i solna centrum för att kolla på mobiler....? jag svimmade inne i centrum men minns att han tyckte det var jättepinsamt o drog undan mig. kollade runt vilka som sett.

Kom till avdelningen till slut o dom började ta prover direkt.


Jag mådde skit för visste att dom skulle såga upp hela mitt kranium dagen efter för att operera hjärnan.Samtidigt inget stöd från min pojkvän. spände mig massor.. grät mkt. nålarna gjorde skitont.Han sitter 2 meter från mig o säger: oj det där ser jobbigt ut. Systrarna tittar på varandra. jag säger åt honom att gå o han flyyyger iväg. utan puss o kram


gick mkt lättare utan honom .vi var ett gäng som satt uppe till 4 på morgonen. klockan 07 åkte jag ner på operation. så rädd. skulle jag överleva?? 40% sa läkaren. inget från pojkvännen...


operationen tog nästan 5 timmar. jag har alltid svårt att vakna efter operationer så 26 timmar innan jag var nere på avdelningen igen. Frågade om pojkvän ringt. Hon såg besvärad ut men sa: jo men han hade bara frågat om jag överlevt o det var ett dygn efter operationen.

 jag var för dålig för att reagera ,mkt svår smärta i huvet. I 2 dygn försökte jag få tag på honom men han svarade ej i mobilen eller hemma.ringde jätteofta. när han efter 2 dar svarade så sa han att han trodde jag hade annat att göra. jaaaa överleva kanske......?


NEJ FY VILKEN HEMSK MÄNNISKA.

jag har som vanligt kortat historien för att inte säga allt förnedrande han sa i telefonen, herregud.. sjukt.


sen det värsta...3 mån efter brytningen ville han träffas som vänner o fika. ville ej men han var oooovanligt charmig.

men......... han taffsa på mitt ben flera ggr. blev så äcklad.När jag sa att jag hade annat att göra så föreslog han att vi kunde träffas när sonen var i skolan. o så avslutade han med ett jätteleende.


NEJ!!!!!!!!! ALDRIG MER!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards