Direktlänk till inlägg 28 oktober 2020

september fortsättning. LUGNET SPRIDER SIG

Av hundkvinnan - 28 oktober 2020 17:30

Som vanligt på cafet varje fredag lunch. käkar oftast bara frukter.


om vi ska ta historia nr 2 då. den om Tom..

Han fortsatte att skicka kuk o naken bilder tills jag sa stopp jag har tillräcklogt med bevis nu. Då fick jag börja leka hans psykolog istället. Han skrev minst en gång om dagen.

Då fick jag också reda på att J aldrig blockat honom. Dom har fortsatt sitt förhållande. jag frågade henne varför hon ljuger till mig.... Därför att jag inte har o göra med vem hon pratar med eller träffar... JA det har hon helt rätt i..MEN kom då faaaan inte varje vecka o beklaga dig till mig om hur elaka alla killar är mot henne.


Varje dag frågade hon om jag träffat eller pratat med Tom. jag sa sanningen att han kontaktar mig varje dag på messenger men träffa honom näääääää varför skulle jag göra det... inte intresserad av honom alls


En dag fick J tokspel( vilket inte är ovanligt) o skrev att jag ska skita i vem hon ligger med. Ähum det har jag alltid gjort

skitit i vem hon ligger med alltså, Bara hon kunde låta dom gifta vara.. JAJA hon var tokig o skrev hela tiden utan att jag svarade i 2 dygn, Då blockade jag henne på fb o messenger. JÄKLAR VAD LUGNT DET BLEV haahaha


Nu har jag haft ett drama fritt liv i 6 veckor. Jäklar vad skönt


28e var jag hos min läkare. han blev lite orolig över mig så fick tid för prover veckan efter.


En dramatisk september är över

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards