Alla inlägg den 15 januari 2018

Av hundkvinnan - 15 januari 2018 17:15

8 januari måndag

sov mkt bra i 7 timmar. var på kyrkans cafe. tråkigt. ingen jag kände bra var där. hittade jättefina vita porslinskoppar med glitterrosor på. dom fick flytta hem till mig.


9 januari. JAG FYLLER ÅR... TJOOOHOOO. hahaha jag är knäpp so what


massa grattis på fb, chatten ,sms o sjungande på telefonen.  Tack alla.

bara sonen o jag fira hemma. ingen tårta men massa choklad hmmmmm.


10 januari onsdag. tackade för grattisar ...så vaknade några o fick lite till haha

Lugn o vilsam dag. Kollade slutet på macahan-såååååååååååååå besviken

fick inte reda på nåt. Gifte sig luke o dn där cheriff bruttan nån gång? hur gick det med hans 2 systrar? zeb. molly?

Inget avslut alls


11 januari Torsdag. lugn o kall dag. Lugna promenader o god mat. mmmm

började en ny serie på dvd. Floden blev mitt liv. minns att jag gillade den på 80 talet.


12 januari fredag i dag rensade jag bort alla ljus. adventsljus stakarna från mitt o även sonens rum. även stjärnan från vardagsrummet fick arbetsledigt från o med nu.  snögubben hängde jag på väggen i mitt rum. inget julmotiv ju. bara vinter motiv. lagom sken att sova  i  nån vecka till sen blir det för ljust.

kollade På spåret som vanligt. kul att utmana sg själv. småkallt på nattpromenaden.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards