Alla inlägg den 3 januari 2018

Av hundkvinnan - 3 januari 2018 18:15

25e december Måndag   Nya grannen har borrat o hamrat hela julen. negrerna nedanför skrikit hela julen. ojag som skulle vila.....suck


26 e december kollade Madagaskar. skitrolig..hahaha o senare lejonkungen. första gången jag såg hela. Fin film

ännu senare blev det sällskapsresan snowroller. sett många ggr men alltid kul. skitgod middag o massa hundpromenader.


27e december onsdag. kollade en lång dokumentär om frank sinatra. jäklar han var snygg som ung. käkade risgröt. lugn o vilsam dag......


28e december Torsdag. på apoteket o tog ut mina B12 tabletter. sjuuukt sugen på bananer. köpte 12 st. hahaha blev lite retad av folk då.....hm.... jag tror min kalium brist spökar igen....

sen men sjukt god middag som vi käkade kollandes på filmen. my big fat greek wedding 2. helt ok---


29e december Fredag. klinken jag var på 20 dec ringde... nu var det bråttom att få vård. hon var sur för att min läkare ej ringde henne. jag ringde honom o gnällde lite...


flumhuset lite längre bort hade en gratishelg igen... tavlor o ramar denna gång

Tog med sonen. 4 tavlor från 40 o 50 talet hängde med oss hem. o en ram.. sonen köpte 2 böcker o jag en födelsedags present... mkt nöjda.


30 december Lördag. kollade programmet om Jöback. Vilken karriär. o så är han så snygg!!!!!!!!

slappa o hundrastning bara idag. mkt lugn dag.


31 a december. NYÅRSAFTON  Söndag

hade tvättstugan idag. helt ensamma därnere. gick snabbt pga det.

god mat o massa godis.

grevinnan o betjänten som vanligt på tv


Danny var mkt nervös. jag har aldrig insett hur stöttande charlie varit. det här är ju Dannys 3e nyår hos oss men aldrig sett det här beteendet hos honom. Finaste älsklingen Charlie hade tagit hand om honom .   herregud vad jag saknar dig... det ska du veta. mitt hjärta blöder ännu...

Rastade 01.30



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards