Alla inlägg den 7 mars 2016

Av hundkvinnan - 7 mars 2016 17:00

Jag är en vanlig kvinna på runt 50 år som har ett helvete här på jorden. Verkar ha varit bödel eller nåt i mitt förra liv då allt i hela världen jämt är mitt fel. om ni ens varit med om 25 % av det jag varit med om dom senaste 15 åren så vore ättestupan nära Jag ska skriva av mig om mitt liv. Det som hänt o det som händer. många tror mig inte för det verkar otroligt att en enda människa varit med om så mkt men jooo jag har bevis på allt.. jag har en son hemma som är nyvuxen. alltså gymnasieelev. det går mkt bra för honom i skolan Vi har även hundar. Alla räddade från hemska förhållanden.  Även katter som jag tagit in från kylan där dom levt länge. Mina djur är mitt allt. Det är tack vare dom jag lever o har nåt att leva för ja förutom sonen då..  

Jag bor några mil från huvudstaden i en håla där man inte är  värd ett ruttet öre om man inte har bott här i minst 5 generationer. Självklart finns det alltid några som är snälla men  måste dom välja så väljer dom att rädda sitt eget rykte. jag har blivit huggen i ryggen av så kallade vänner många ggr nu. Jag litar ej på någon o då menar jag verkligen det.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards