Alla inlägg den 22 juni 2021

Av hundkvinnan - 22 juni 2021 14:39

14 Juni måndag. skitvarmt. fötterna elefantstora. Låna sonens skor o gick en liten tur till ica(ca 10 min promenad)


15 Juni Tisdag. Varmt.... Idag kom jag bara till konsum(5min promenad). ont o mkt svullen.


16 Juni Onsdag. Sonen hr ju inget sommarjobb så han hjälper äldre. förra veckan tvättade han åt en 76 årig kvinna. 4 maskiner. idag storhandlade han åt samma kvinna. varmt som fasiken


17 Juni Torsdag. VAAAAARMT. Gick en tur till ica på kvällen. Går sakta o småhandlar dagligen. Vi kollar ett avsnitt av två olika serier varje dag.


18 juni Fredag Var på cafet 40 min. trevligt. käka blåbär o jordgubbar. Gick dit i vinterskorna som är en storlek större.

Handla lite på ica. träffade en vän så satt i skuggan o snackade ett tag. Det var kul.

Hemma kväll med gottis.


19 Juni Lördag. MKT svullen o MKT ONT. kunde knappt gå. sonen tog alla rastningar. jag försökte jobba så mkt jag kunde här hemma. Gjorde lunch o middag.


20 Juni Söndag. sonen tog tvättstugan o alla rastningar. Jag gjorde lunch o middag. o pyssla med alla mina hundratals odlingar.  vaaaaaaaarmt. fortfarande svullen o gör ont. lindade benen några timmar på kvällen. Tog bort lite smärta.

Åskade o blixtrade en hel del denna natt men bara pyttelite regn. vovven var tyvär mkt rädd

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards