Alla inlägg den 4 oktober 2021

Av hundkvinnan - 4 oktober 2021 22:45

Vecka 35 börjar med ett läkar besök på måndagen. När jag var klar så filmade jag lite i omgivningarna.


På onsdagen 1 september började min vän sin 15 dagar strålning. Puh.


På fredagen gick jag och sonen till polisen för att boka id-kort o fota osv...


PÅ lördagen var det politiskt möte. Filmade på Sergels torg, Kungsträdgården o Norrmalmstorg. 


Söndagen var tvättdag som vanligt.

Av hundkvinnan - 4 oktober 2021 22:23

Vecka 34 hände en hel del. Måndag hade jag möte i Södertälje. Filmade på 2 ställen. Nygatan och Maren.


Tisdag träffade jag Jessica. Kul som alltid.

Onsdag kom lönen så handlade både på Konsum och Ica.


På fredagen blev det caféet som vanligt. Annars hemma kväll.

På lördagen blev det Kungens kurva. Typ 25 år sedan jag var där sist. Filmade kaoset på parkeringen. Bilar över jävla allt. Galet!!!


På söndagen var jag på Skansen. Är aldrig där för att kolla på djur.

Först filmade jag utanför Seglora kyrka.

Sen filmade jag ut över Stockholm från en utsiktsplats. Underbart.

Sist filmade jag när jag gick över djurgårdsbron. Kul dag. Mkt nöjd.

Av hundkvinnan - 4 oktober 2021 18:35

Vecka 33 hände desto mer.

På onsdagen träffades Jessica och jag. Kul hade vi. 😆 Haha. Vi skrattar alltid mkt.

På fredagen gick jag på caféet som vanligt. Trevligt.


På lördagen blev det Mariatorget.

Först loppis. Sen käkade jag medhavd matsäck. Sen gick jag ett varv runt och filmade.

Sen gick jag till slussen men allt var avstängt. Började gå i gamla stan men fötterna gav upp. Ner i tunnelbanan där jag också filmade.

Åkte hem o vilade fötter.


På söndagen blev det färgfabriken o deras loppis. Efteråt blev det Liljeholmens centrum där jag också filmade. Mkt trött o nöjd med helgen så åkte jag hem.

Av hundkvinnan - 4 oktober 2021 18:26

Vecka 32. Idag måndag köpte jag en mobihållare. Man kan sätta fast den överallt.


Har Inga direkta notiser om vad jag gjort. Men början av augusti så antagligen fortfarande varmt.


På fredagen var jag då på cafét. Hehe fast det var fredagen den 13 så var det trevligt.

Helgen var lugn o vi kollade mkt film.


Söndagen var tvättdag som vanligt.



Av hundkvinnan - 4 oktober 2021 18:16

Vecka 31 hände inget speciellt.

Träffade rullator tanten. Fruktansvärt skrämd av tv propagandan. Hihi. Aldrig sett en större munkorg.


På onsdagen beställde jag tid för Id kort.hmm


På lördagen var jag en tur till Tumba och handlade.


PÅ Söndagen var det tvättdag som vanligt.


Av hundkvinnan - 4 oktober 2021 18:04

vecka 30. Varmt som sjutton.

Fikade med Jessica på utomhus café på tisdagen.blev svalare på kvällen.

 

På fredagen blev det en tur till Södertälje.

Lördag var det cruising i Järna. Kollade med Jessica. Käkade på pizzeria efteråt. Gott.

 

På söndagen blev det en tur till flumhuset hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards