Alla inlägg den 17 augusti 2020

Av hundkvinnan - 17 augusti 2020 18:15

Bachatan fortsatte men jag kunde inte gå så ofta för att kroppen sa ifrån jättemkt....


Sting hade konsert på Grönan. Trots att jag kom 4 timmar innan den började så var det nästan fullt.  hamnade mkt långt bak, men hade ju rullator så kunde ju sitta ibland.

Det var ju kul att se honom men han hade mkt flummusik. Kändes konstigt att se honom så gammal.

Tyckte det var obehagligt att dom släppte in så mkt folk. Knökafullt!

var på kyrkans cafe en gång i veckan hela juni. rätt bra väder hela juni


Det enda jag minns från Juli: kyrkan s cafe hade semesterstängt


Var med 3 kompisar från skärholmen på en av Grönans dansbands kvällar..22 juli. 

Mitt favoritdansband spelade Lars Kristerz.

En mkt varm, härlig och rolig kväll


Även en gratiskonsert med LIsa Miskovsky i Sörmländska Järna hann jag med.  Hur flummig var den då hahaha jo nya kultur ministern med skatboet på huvudet satt snett bakom mig..


minns sommaren som mkt trevlig!!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards