Direktlänk till inlägg 22 juli 2019

MKT FLUM O LITE WHISKY

Av hundkvinnan - 22 juli 2019 15:28

2 mars  lördag på cafet med sonen. proppfullt men kul. efteråt gick vi till flumhuset. jätterea. 3 böcker o en skitstor tavla 30 kronor. kranen i köket sprang läck. panik men vi lyckades stänga av vattnet i köket. andra chansen på tv


3 mars söndag flumhuset idag också. 3 böcker o en dvd 3o kronor


4 mars måndag. kranen lagades i morse o även kylskåpet. o7 . 15 var dom här.... luke perry dog idag endast 52 år


5 mars  tisdag. provsvar hos läkaren. fler remisser. bla hjärtläkare i stockholm


6 mars onsdag. borstade 2 katter o vovven som njöt i fulla drag. mkt drömmar inatt


7 mars.Torsdag oj vad jag tänker på fina charlie idag på hans födelsedag... centrum o handla ...snacka med folk

 8 mars fredag en mardrömsfärd med bussen idag. jävlar vad dåligt han körde


9 mars lördag cafet me sonen. babbligt....sonen åt mat jag tog frukt

melodi festival


10 mars söndag. sonen tog tvättstugan o jag städade hemma


11 mars måndag. var ute rätt mkt på facebook


12 mars tisdag. bakade mangopaj... minns inte så mkt mer


13 mars onsdag. fb låg nere 3,5 timmar ... surt


14 mars. blinda katten försvann en timme. skitnervös o letade överallt. han hade somnat i ett skåp o blev helt paff att jag var så nervig haha


15 mars  fredag. gick på cafet själv. helt ok. tv kväll sen


16 mar lördag cafet med sonen... sen åkte jag till skärholmen. kul kväll med flisa bara. efter att vi käkat så blev det whisky o chips. kul kväll


17 mars. åkte hem från skärholmen ... bajs kallt









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Ovido - Quiz & Flashcards