Alla inlägg den 19 december 2018

Av hundkvinnan - 19 december 2018 17:12

Måndag 29 oktober. pissdålig hela dagen. vinglade upp till centrum. gick in på ica men kände inte ens igen mig. jorden snurrade kände inte igen folk... folk pratade med mig. satt på golvet. vet inte vad som hände runt mig. dom sa att ambulansen kommer när dom har tid........?. sanningen var att vi väntade 54 minuter. minns att jag skakade massor. suddig overklig blick. när ambulansen kommer så frågar dom varför jag inte kan gå..... jadu ...?


så blev jag då åter lämnad på akuten där ingen pratade eller ens rörde mig på 4,5 timmar. wow en förbättring. förra gången var det 7 timmar. mådde skitdåligt o försökte få kontakt men ingen brydde sig om mitt halvkvävda rop. men det skrattades mkt bakom glaset som jag såg hela tiden. efter 4, 5 timmar kördes jag in på ett rum med 6 andra sängar. alla andra blev behandlade utom jag. . försökte åter ta kontakt men då jag ej kunde stå så åla jag ner på golvet o kröp till  personalrummet som var full med folk. 7 st hann jag räkna till. viska att jag ej kissat på 14 timmar o det gör ont därnere också. en sur syster peka på en toalett dit jag kröp. ja kröp... hemsk toabesök då jag ej klarade att sitta. surtanten var borta då jag kom ut, så kröp tillbaks. MASSA folk såg mig men ingen gjorde nåt.


började få HEMSK migrän. halv 2 på natten hamnade jag på kirurgen då min avdelning ej hade nåt ledigt

fruktansvärd värk. slog mig själv på huvudet då den gjorde så jäkla ont. fick migrän tablett men det hade gått så långt så gick inte att rädda. 197/110 var mitt blodtryck. då jag var på fel avdelning gjordes ingenting med mig


Ville bara dö smärtan var helt olidlig


fortsätter nästa gång..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards