Alla inlägg den 5 juli 2017

Av hundkvinnan - 5 juli 2017 18:45

Juni 26 måndag. blåsig helt normal dag med tv tittande på kvällen.


Juni 27 Tisdag i stora staden på massa ärenden. gick väl någorlund bra men myndigheter krånglar ju alltid......

satte ut Brad Paisley låtar på fb. konserten närmar sig ju.

Tillbaka till framtiden som kvällens film. Mikael Nyqvist dog i dag


juni 28 onsdag försökt sälja min höga hörnhylla i ett år nu. helt felfri 185 cm hög. 100kr men ingen vill ha. ska jag behöva hacka den i småbitar? nu har jag en vagga till salu sen 3 veckor men ingen vill ha den heller. inget fel på den heller. va fasiken..   Tillbaka till framtiden 2 var kvällens film. MKT MKT svullen fot. ont ont


juni 29 torsdag p¨å vårdcentralen. han var mkt orolig för min mkt höga blöodtryck trots 3 mediciner. han kollade på foten o tyckte inte det såg bra ut alls så fick en akut tid på sjukhuset för ultraljud på benet. vio snaackade ett tag då jag fick en längre tid idag. 20 minuter.

ETt hel galet samtal med flisa i telefon ca 1,5 timme. garva mkt.

Tillbaka till framtiden 3 var kvällens film.

MKT MKT smärta.... kunde ej sova alls. faaaan


juni 30 fredag  Nästan storm ute. fan vad det blåser. träden böjer sig kraftigt.  fika på kyrkans cafe. fick limpor med mig hem. ja en kul grej kom jag på igår..


på 80 talet åkte jag mkt tåg uppåt i landet o ner igen förstås.. bastuträsk vet ej vilket år men gissar på 1982. en kille i sj luckan. du gjorde en så ball grej. missade ju stockholmståget från just bastuträsk. men du stoppade ett godstråg på väg till stockholm där jag fick åka med. ingen som kommer i håg stockholmaren med svarta labradoren

minns inte vad du heter......marcus, mårten.... nåt åt detta hållet.... fan vad ballt om jag hittade dig. hann ju inte säga tack.....

Repmånad kvällens film.


Juli 1 Lördag mkt svullen fot. canadas national dag. The librarian som kvällens film. lilla snyggingen som har hunvudrollen. Långt roligt samtal med Flisa


juli 2 Söndag.. sov mellan03-11 oj länge.... Blåst o lite regn.. mkt smärta i ben.. umgicks med sonen idag.

en snabbtur till rullator tanten. hon gav mig 2 flaskor påskmust som hon inte gillade. lite vuxensmak. jättegott. även ett paket dinkel knäcke . jättegott också. blev kvällens fika


Få se om jag skriver i morgon också annars är det semester från nu. kom i håg att fråga om nån kände nån i bastuträsk på 80 talet... vore jätte kul att tacka dig så här långt efteråt


KRAMIS

Ovido - Quiz & Flashcards