Alla inlägg den 16 maj 2017

Av hundkvinnan - 16 maj 2017 16:07

Måndag 8 maj     Riktigt pissväder. o mkt kallt. ont ont som fan. lyssnade mktr på mina irländska pojkar.


Tisdag 9maj        Massa tjaffs på nätet. Jag säger igen du får ha vilken åsikt du vill på min sida eller din egen för den delen. men ha inte fakta fel för då blir det bara barnsligt. att inte ta imot andras åsikter är också löjligt. så länge alla håller sig till fakta så kan alla prata på varandras sidor. skricv GÄRNA vad du tycker om politiskt än att hacka på mitt. såååååå sandlåda. fortfarande kallt. fotade mkt. kollade deltävling 1


Onsdag10 maj. MKT musik idag. får mig på bra humör. busade med hundarna på grusplan. Kaffe o popcorn till Broadchurch på tv.


Torsdag 11 maj.. Fortfarande grått ute. Sonen börjar bli nervös för operationen.


Fredag 12 maj SOnen åkte iväg på sin operation. oj han har ont nu på kvällen.... jag sov ju bara en timme på natten. trööööttt.. lets dance finalen på tv på kvällen. Flisa ringde.


Lördag 13 maj. Kyrkfika. påskmust o macka. sen kaffe o bulle. 4 filmer o 2 böcker från gratisloppisen.

Busade med Danny på grusplan. melodifestivalen på tv på kvällen.

ville ha Belgien som etta o sverige som 2a.  Gillade INTE den som vann....irk o urk.... Slemmig. kvinnan skulle ha sjungit. jaja kul i alla fall


Söndag14 maj... stekte pannkakor o bryggde kaffe. sen tvättstugan. 7 maskiner tvättade. vansinnig partiledar debatt på tv på kvällen. herregud vart hittade dom löwen. ooooooh. inte i verkligheten nånsin.



Ovido - Quiz & Flashcards