Alla inlägg den 11 april 2017

Av hundkvinnan - 11 april 2017 16:28

vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har ju skrivit massor på fb. är så ledsen o cockad över fredagens händelse. Kan ju inte säga att jag är förvånad. ALLS. Vi har ju blivit förvarnade många ggr. ja redan i höstas.


4 människor döda o en hund. en ung familjefar från england. en kvinna från belgien, en 11 årig tjej från sverige o en kvinna från udevalla. o den urgulliga hunden iggy. hunden räddades från ett hemskt öde i irland 2o12. o nu detta.


Jag vet att vi inte skulle slippa. Frågan var bara när. Varför inte sverige sattes i landssorg av regeringen kommer jag aldrig att fatta. men det är mkt jag inte förstår med våran regering.


Jag är inte i akut chock längre men...... detta hände i Stockholm.

MIN stad, din stad, våran huvudstad...


Att flummigt käleksbomba på sergels torg 2 dagar efter att folk blivit mördade på stockholms gator tror jag inte på. särskilt som dom hyllade islam. inte så smart kanske då chauffören var muslim.

 Tro vad ni vill, kalla mig för vad ni vill... speglar bara eran egen rädsla.

Jag har många utländska vänner


fortfarande så jävla arg..........


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards