Alla inlägg den 25 maj 2016

Av hundkvinnan - 25 maj 2016 16:44

Jag o min barndomsvän(som jag bodde i norge med)Var ute på glädjehuset(disco) o firade nyårsafton. En kort utländsk kille bjöd upp mig precis när vi skulle gå så tog en dans med honom. Vi sprang mot nattbussen o av nån anledning även han.

När vi var framme så ville han fråga om han fick pussa(kyssa) mig gonatt men språket räcte ej. Så han säger med mkt bruten svenska: Får jag kissa på dig.....Hahahahahaaha. Nej helst inte... hela kön garvade högt


2.Bodde ju vid universitetet när jag pluggade. åkte t bana med en granne en iransk man. På en station så hade frälsningsarmen en kör som sjöng. mkt vackert. Han ville säga att han tyckte att dom sjöng vackert men språket räckte ej. så han säger....jag vill älska med dom....... asgarv guuuuuud. gå inte fram o säg det. hahaa


Det där handlar ju om språkliga missförstånd.

värre är det ju med folk som väljer att missförstå mig med flit.

Man går på samma myter o rykten  som alla andra för att man inte orkar läsa,ta reda på eller prata med en person.

Sånt gör mig mörkrädd. Då är man verkligen en produkt av samhället som inte vågar tänka själv.  ALLS!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards