Alla inlägg den 2 januari 2017

Av hundkvinnan - 2 januari 2017 16:54

26e december måndag. annandagen. George michael dog idag. ung. hjärtat höll inte längre. La ut ett par sånger av honom. gillar även freedom. slipa klorna på herr morrmonster. kollade på lady and the tramp på tv. oh det var länge sen.

Även min säng blev levererad idag. oh ska bli såå skönt att sova i säng igen.


27e december Tisdag..möblerat om massor för att få saker på plats men näää går inte. saker måste ryka...  sängen är nu i lilla sovrummet.

orup konsert på tv. skitkul. kan ju ALLA låtar. haha. Drog även ner alla julgardiner.


Onsdag28e december 1a natten inya sängen. jordens migrän. fyy faan.

Grantchester på tv. favvoserie


Torsdag 29e december Demolerade hundarnas asgamla soffa o slängde. skönt mer plats i vardagsrummet.

sos segelsällskapsresan på tv. gått så många gånger.


Fredag 30 december 8 kärringar på lokala haket. beställde en gigantisk pizza så hälften fick sonen äta hemma.

 men trevligt var det. " på spåret" på tv. sonen o jag tävlar alltid mot varandra.


Lördag 31a december. så jäkla sjuk hela nyårsaftonenHög feber,ont i huvet o fruktansvärd värk i ena benet...minns ej mkt men sonen tog hand om allt tom tvättstugan själv. jag rastade bara gammelhunden. jobbig nyår på natten hade jag överjävlig migrän....

Grannarna hade party från 16 00 till 09.40 dagen efter..... ja du litauiska sånger vrålades till alla....


Söndag 1 januari lite bättre idag. gammelhunden jättelåg idag o ville ej äta eller gå. men på kvällen åt han lite o då lurade jag i honom xtra vitaminer o ks. (han var störtpigg dagen efter) Började snöa på natten. lite halt men gick bra. jag var orolig innan han blev bättre.....puh

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards