Alla inlägg den 30 januari 2019

Av hundkvinnan - 30 januari 2019 17:27

måndag 19 november. sjukgymnastik avklarad. köpte järn på apoteket. hem till kaffe o tv

tisdag 20 november. låååång vilodag


onsdag 21 november. idag pluggar sonen kväll så ag tog en tur till cafet. mums. kaffe, clementin o ananas vilken frulle va


torsdag 22 november mkt tjaffs på nätet men koncentrerar mig hellre för helgen. handlade gottis


fredag 23 november sjukgymnastik där jag körde stenhårt. sen till cafet. senare ta tåget till stan

. idag ska jag träffa en ny vän. Anders.. först till stadsmissionenes affär o kolla. sen en kör som sjöng 5 låtar ute. sen kollade vi julskyltningen. kallt var det så efter det gick vi o fika på ett jättebillgt ställe. senare gick vi o handla på konsum o knatade sen mot tågstationen. långt kvar tills tåget gick så  stationspuben fick besök. han bjöd på en cola. jag tog buss hem han fick vänta lite till på sitt tåg.


Lördag 24 november. till skärholmen o träffa mina fina vänner. var där redan kl 12. julbasar. sen myrorna. handla o sen upp till flisa. vi hade skitkul som vanligt. o sent blev det som vanligt. oj oj oj


Söndag 25 november. åkte hem denna förmiddag. inte sovit nåt. skulle egentligen på gnesta julmarknad men det snurrade satan om jag ska vara ärlig. skrev till anders att jag nog inte kommer men det var helt ok...


Intensiv men skitrolig vecka


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards