Alla inlägg den 23 januari 2019

Av hundkvinnan - 23 januari 2019 17:43

Fredag 2 november. hade sen länge en tid i stan . så sonen , hunden o jag åkte tillsammans. gick ganska bra. ovant att gå med rullator så skönt med sällskap.


Hela helgen vilade jag hemma. gick mkt inomhus.


Måndag 5 november. sonen borta  5 timmar så jag fick rasta en gång. lite knepigt var det ju


Tisdag 6 november. gick till biblan o gav ett fint julelus o kort till henne som väntade en timme med mig på ambulansen.


Onsdag 7 november. häckade en stund på biblan, annars bara hemma o kolla på tv. mitt ansvar är att tömma pottor till katterna. ge mat till alla djur o laga mat till oss. sen diska också.


Torsdag 8 november , färdtjänst taxi till vård centralen o sen också hem. gick mkt bra. sonen ledig så jag gick till biblan en stund


fredag 9 november. . sonen lämnade papper åt mig på hem väg från unversitetet. anja ringde. jag hemma hela dagen. rastade en gång. fortfarande knepigt men gick ju.


Lördag 10 november. Gratis församlingsfika. sonen o jag gick dit. gottis. träffa många man kände. kolla dvd serier på kvällen.


Söndag 11 november. sonen tog hunden hela dagen. jag pysslade hemma. på kvällen kollade vi papillon på dvd. den gamla. den var ju inte lika bra som jag minns den

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards