Alla inlägg den 7 januari 2019

Av hundkvinnan - 7 januari 2019 17:44

30/10 migränen eskalerade. jag skrek rakt ut i perioder  inget hjälpte. åt ingen frukost, lunch eller middag men ingen märkte det ändå... fick åka till huvudröngten med huvudet inlindat så jag inget såg.. helvetes ont.... fick ny rumskompis. madde. trevlig men lite udda. hon kunde bara sluta prata mitt i en disskusion. hände flera ggr.  även kväll o natt var helvetisk. vid 3 kom en kvinna inspringades o skulle ge morfin men jag sa nej det dödar bara symtom inte orsaken


31/10. tog pyttelite kaffe till frukost. avdelnngschefen var otroligt otrevlig. undrade vad jag gjorde där........ ja vad tror du. kan inte gå mår skit helvetes smärta.... blev behandlad som en bebis av personalen.... nu ska du bajsa paula. nej du.... jag skiter när jag vill för helvete. framförallt vill jag inte ha 2 kvinnor som stirrar på mig när jag sitter på toa.

käka inget till lunch heller men ingen märkte ju nåt ändå. middag åt jag lite. helvetesvärken började avta lite


1/11 käkade både lunch o middag idag. börjat gå lite med rullator. mkt sakta. då fick jag avsked direkt. med en rullator i bakluckan fick jag åka sjuktaxi hem.... men med en jätteomväg o hämta 2 kvinnor som storhandlat 2 mil åt fel håll... herregud. o jag fick sätta mig i baksätet för hon hade beställt framsätet. men äntligen hemma . kunde krama alla lurviga...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards