Alla inlägg den 5 mars 2018

Av hundkvinnan - 5 mars 2018 18:15

17 februari lördag mkt förkyld fortfarande. tyckte jessica var bäst i kvällens delfinal. så trött på att se omusklade småhundar köras ivagn... är du så jävla lat att du inte orkar ha en minihund med kondition.......?


18 februari söndag. lugn dag. bara hundpromenader.snöade igen. en hel del......


20 februari måndag kollade serier på tv. jäkla högerben har varit utan känsel i en vecka nu. riktigt jobbigt faktiskt....


21 februari.tisdag åkte till stora staden för ärenden. gick bra men hade så jäkla svårt för att gå. fort hemåt innan jag ramlar. obehagligt att gå utan nån känsel alls i benet. vet inte var man sätter ner foten alls. hamnar åt all möjliga håll


22 februari onsdag. glömde att dricka hela dagen. dagen gick o jag börade bli riktigt snurrig. vid nattpromenaden höll jag o flyga i backen. drack 2 glas vatten direkt när jag kom n. sen en till innan jag gick o la mig.herrejösss


23 februari Torsdag. svinkallt ut brrrrrrrr. rastade hundarna. men solen sken mkt.. 


 vilade mkt när jag inte var ute med hundarna

Ovido - Quiz & Flashcards