Alla inlägg den 11 december 2017

Av hundkvinnan - 11 december 2017 18:00

Måndag 27 november. sonen sjuk så han blev kvar hemma. gjorde mat med vitlök o gurkmeja. han fick dricka citron juice. på kvällen var han pigg igen. fick äntligen tid till  klnik för knät. Om 3,5 veckor... sjuuukt


Tisdag 28 november Sonen åkte idag men blev sittande 2 timmar på tåget då nån valde att avslut sitt liv.

Han missade tentan o kom hem igen. Hmmmmm

Jag kollade på dvd när jag inte var ute med hundar.


Onsdag 29 november. Sonen Fyller 20 ÅR idag...TJOHOOO. stora mannen numera ju. smal men musklad o längre än mig.

jag hade beställt tårta så var o hämta den på kvällen. han kom hem 19 från skolan ( universitetet)

Kaffe, tårta o julmust.

Jag hade julpyntat under dagen. Alltid på hans födelsedag. Såg mysigt ut.


Torsdag 30 november  Åkte till stora staden men allt blev fel. Paddan laddade ur o hade fel laddare med mig så fick ingenting gjort....suck...

Småsur hemma


Fredag 1 december.. Is på vägarna.. till omed hundarna höll på o drutta på ändan.


En snabbis på kyrkans cafe o fika.


Sen tillbaks till staden. allt gick bra idag. Bara flöt på.


Såg dobidoo på kvällen...


nästa gång skriver jag om: STOR loppis o jakten på jul staken......


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards