Direktlänk till inlägg 27 november 2017

FARS DAG med tunga lyft

Av hundkvinnan - 27 november 2017 18:00

11 november Lördag   Idag är det exakt 99 år sen första världskriget tog slut. exakt kl 11.


Åkte till Tumba idag. Jätteloppis på mitt gamla gymnasium. Skitstor loppis. Gick där inne i 2 timmar.

Köpte 3 filmer o en mini tomte.

Ian Wachtmeister dog idag. nu blir det drag i galocherna i himlen.


12 november söndag   Fick ett helt band uppslagsböcker körda till porten.  25 svintunga böcker. herregud vad tungt.. bar upp dom 2 våningar.


Fars dag idag. jag har ingen far, morfar eller farfar. alla döda... sonens far o farfar vill inte veta av honom alls.

så inget vi firar då


13 november  måndag Världssnällhetsdagen...hahaha ja du.


Alla slöa hemma. en sväng till centrum på kvällen. handla lite..


14 november Tisdag     Kallt och rått. brrr.. Isigt men inget snö.


Om n säger att ni ska ringa mig så gör det.......... inget gör mig så jävla sur som nån som fick nåt bättre för sig typ...

JAG ÄR ETT VAL::: INTE ETT ALTERNATIV..

sonen o jag hade en gofika på kvällen. mums mums

Snöade senare på kvällen


nästa gång skriver jag om magnetröngten o en väns död

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards