Alla inlägg den 20 november 2017

Av hundkvinnan - 20 november 2017 18:45

 5 november söndag  Vi träffades utanför skansen ,jag o Flisa. Kön gick snabbt då det var gratis inträde. Vi skulle kolla på gamla hus o gårdar. Seglora kyrka... så liten , mörk o mystisk.. Sen kolla vi på minst 6 st till gårdar. häftiga gamla gårdar med själen kvar. ooooh       Ett rökeri o en gammal affär. ett gammalt konsum med  över disk tjänster. köpte kolor där. svingoda.


En rolig dag med mkt backträning. haha motionerade Flisa.. Hittade inte utgången så fick gå genom djurparken. usch vad jag mådde illa.... fan sluta med detta. det är 2017. ingen behöver djurparker mera.


Vilade på en bänk utanför. snackade lite.. sen spårvagnen till kungsträdgården. Flisa tog t banan. jag gick till pendeltåget.


6 november Måndag.                      Mkt mkt ond ben aj aj aj.    Blev ingen konsert i riddarholms kyrkan.  Hörde att den var mkt bra.

Jag var hemma o (host host host ) haha vilade istället... juuust det..... kollade på 2 avsnitt av sex and the city på dvd.

Partiledar debatt på tv.... kackel kackel.


Te o macahan på dvd på kvällen



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards