Alla inlägg den 13 november 2017

Av hundkvinnan - 13 november 2017 18:00

lördag 28 oktober  sådärdå. mötte Flisa o Ylva utanför Lidl. Handlade i 3 olika affärer. mkt godis.. kaffe o kryddor. fasiken vad billigt.

Blev påkörd av en kundvagn just på mitt onda knä. såg stjärnor... fan vad ont...


sen pizza på krogen. dom tog öl. jag tog cider.. Runt 18. 30 gick vi hem till Flisa.

Lyssnade på musik som vad man än satte på så hatade ylva den. hmmmmmm


sen blev dt mackor fast man fortfarande var mätt haha


sen allra sist blev det tårta. vi rullade alla 3. Snackade till 02.30 då gick dom o la sig.

jag småsnarkade lite men hade skitont. åkte runt 07


oktober 29 söndag

svinkallt med sommarjacka o bara skjorta under. riktiga höstvindar.


grannen ringde på. inbrott ialla förråd utom min... ojdå. jag har ett skitgammalt lås

sov mkt på soffan idag. käka godis också.


oktober 30 måndag              Hade lite pyssel att ta bort alla mina följare på fb. hade 88 men kunde bara se 14 av dom..... nä du. vill ha lite bättre kontroll


oktober 31 Tisdag. Halloween bla blabla

Martin Timell Bla bla bla. när allting  kommer fram så kommer en viss tv brud få mkt kritik för vad hon sagt om martin Timell,


Kollade en dokumentär om Martin Luther. När jag sett klart så gick jag in på internet o läste hans 95 teser.

5oo års jubileum på dom idag... Ballt


Nästa gång skriver jag om ett museumbesök i stockholms



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards