Direktlänk till inlägg 23 oktober 2017

MKT Fb DISSKUSSIONER

Av hundkvinnan - 23 oktober 2017 18:00

3 oktober tisdag sprang upp mot centrum o sprang i hopp med en dam i hörnet av konsum. vi tvärnitade båda två. så läskigt. hon såg att jag var synsk sa hon. o jaaa det är jag ju. hon ser o känner men är inte synsk. läbbigt samtal ialla fall


 När jag var klar i centrum så skulle jag gå o hämta en sladd i ett område jag inte känner till. Becksvart o spöregnade. letade länge...men... till slut hörde jag nån ropa mitt namn. en ung kille visade mig till mormors hem. Satt o drack te med dom innan jag gick hem i regnet.


4 oktober Onsdag. Djurens dag som jag skrev en del om på fb men inte så många andra alls. Alla tjatade om en fucking bulle

Många skickar en mc nalle mot cancer men NEJ jag skickar ej vidare


5 oktober Torsdag. Alla dessa kedjebrev på fb.. blir gaaalen. alla bygger på dåligt samvete... mina riktiga vänner osv..... LÄGG NER. 

har fått en remiss till sophia hemmet. 

Uppe 2 ggr i natt pga av helvetisk värk. orkar inte mer nu......


6 oktober Fredag..kl 9 kom dom o kolla på luftflödet i lägenheten.  fick en ny brandvarnare. Behövdes


Grammatikläraren det är jag.Jag tycker inte att infödda svenskar kan stava alls längre. Det heter min DATOR. inte min DATA.

Det heter: Jag ska prata med honom. inte: Jag ska prata med han. blir tokig... ja man kan slinta ibland.. det gör jag med o hinner inte alltid ändra. 


kyrkans cafe... fikade. Hittade 2 karottunderlägg o en fin vit broderad duk


Dobodoo på kvällen



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Ovido - Quiz & Flashcards