Direktlänk till inlägg 11 oktober 2017

ÄNNU mer HÄNDER 19e SEPTEMBER 2017

Av hundkvinnan - 11 oktober 2017 17:40

lugn dag där jag vilade mkt.. på em skulle jag upp till SL luckan o hämta tidtabeller. Blev omkörd av polisbilar m blåljus. jisses vad händer... dom sprang ut på perrongen o försvann...? kom tillbaks med en tjej på max 14 som 4 poliser höll i. varsit ben o arm. hon var hysterisk. helt galen- GALLSKREK. sparkade ryckte o slutade aldrig att gallskrika. herregud vad obehagligt. hon hade ställt sig på tåg spåret. tågen stog blickstilla för att dom hade blivit förvarnade. hon fortsatte att gallskrika 10 minuter i bilen. dom åkte innan hon var fastspänd.. herregud hela jag skakade

efter ärenden gick jag hem fortfarande helt skakig. jaja kvällen gick o den var nästan 23


Hörde att bråken hos negrerna nedanför eskalerade. nu slängdes möbler.. mkt skrik o spring itrappan. jag gick ner o såg att min granne redan var där o förökte plocka bort en kniv från mamman. han knuffade undan sonen i trappan (13 år). jag försökte stoppa honom men han sprang in o högg pappa med en sax. polisen var nu inkallad. vi förvarnade att det fanns knivar o saxar i allas händer. 12 poliser försökte styra upp allting vilket inte var det lättaste. 3 saxxar o en kniv gömde vi i en barnvagn för att ingen skulle bli mördad. till slut åkte pappan,, mamman o sonen i väg i varsin polisbil misstänkta för mordförsök.....helvete vad slut jag är......blev förhörd i trappan... rastade hundar o gick o la mig sen men näääää

knackade på dörren 01.30 Det var polisen. dom ville bli insläppta i källaren o kolla deras källarlokal på vapen. jag gick iväg en bit för att inte bli vittne till vad dom gjorde där inne.


Innan nån kallar mig rasist igen så tänk 2ggr. skulle du vilja bo här?????? o nr 2 allt finns naturligtvis noterat hos polisen


 var rädda om varandra












 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards