Alla inlägg den 9 oktober 2017

Av hundkvinnan - 9 oktober 2017 18:30

jag rastade tidigt o åkte sen iväg.    jag var på avdelningen 09.10 hade tid 09.40 fick komma in före den som hade tid före mig. Fick stå i en trappa när dom fotade mitt knä i all möjliga vinklar. Hade läkarens näsa i min anal hela tiden när han bytte ställning på knät. haha mindre trevligt. han verkade gilla det hmmmmm


jaha ute ur sjukhuset den tiden jag skulle in egentligen. tjohoo. tåget jätte försenat suck.väntade 25 min på perrongen. sen när vi äntligen åkte, så blev det stopp igen. men hahah . jaja tog en stund att komma hem alltså.


Sonen tog ledigt från skolan för att skaffa bankkonto. Åkte glatt iväg med leg o allt. Till Nordea i stora staden...

jaha tanten i luckan..... Vad ska du ha för pengar på kontot.???? sonen svarar: svenska kronor som man handlar med i svenska affärer. Under läppen åkte ut. vad skaaaaaa du ha för pengar däääär???

studiebidrag på knappa 2 tusen. oooooo Näää du måste ha intagningsbevis från universitetet om du ska ha konto här....


Han var så arg när han kom hem att han koka o det gjorde jag med när jag hörde det..... va i helvete????? studiebidrag o ni tror att det är illegala pengar.....

prova våran lokala bank sa jag. så efter fika gick han dit. en jättetrevlig dam tog hand om honom o 10 minuter senare hade han ett konto. tjoho så lätt var det


mkt scammer strul på fb just nu. stänger ner fb konton på löpande band . ja jag anmäler dom o dom stängs


Nästa gång skriver jag också om en enda dag. dagen efter. 19 september. självmordsförsök på eftermiddagen o grovt mord försök på tidiga natten. . ja du som kallde mig rasist borde läsa detta. vi kanske ska byta hem då du verkar gilla detta.  


                                                                                       .

ta hand om varandra



 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards