Alla inlägg den 20 september 2017

Av hundkvinnan - 20 september 2017 18:30

28 augusti måndag  kollade 3 avsnitt av prison break säsong 2. ojoj. på natten hade snuten nån raid här 3 på natten. 4 snutbilar 8 poliser. en halv lullig man togs med . heheh.. ont ont som fan


29 augusti tisdag... en tråkig dag med allmänt snack på fb. matlagning o hundrastning.


30 augusti onsdag. Läkaren soln ringde om svar på dom 2 timmars proverna jag tog. jag låg på gränsen o dom skulle hålla koll. hahah vi får väl se hur det går....

sonen har ju börjat plugga på universitet nu. borta på dagarna... får hitta på nåt att göra själv.


Blev anmäld på fb för att jag kallade en syrian för syrian hahaha han var en syrian inget annat. jag kallar inte honom för en man när han stjäl en häst. helvete heller. ingen riktig man stjäl ett djur från nån annan..


31 augusti torsdag Mina vänner på fb är tyvär mkt mkt fega. vågar aldrig stå för sina åsikter... jag har aldrig nånsin nått stöd utan en del skriver till o med ...måste du skriva sådär fast dom har exakt samma åsikt...... nä usch....


2 avsnitt av prison break. Regnade på nattpromenaden


Janne loffe Carlsson dog idag.. NÄÄ nu har han skitit i det blåa skåpet

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards