Alla inlägg den 18 september 2017

Av hundkvinnan - 18 september 2017 18:30

onsdag 23 augusti.  svinkallt på natten + 4 på morgonen. lyssnade på 70 tals musik. kul. ont ont som faan


torsdag 24 augusti  usch syns nu hur gammal Nero är. 12,5 år på en 71 cm hund är som en tax vore 16 år. mkt gammal alltså.


fredag25  augusti.   en snabbis på kyrkans cafe. inte så kul. sen stora staden där det var värsta festivalen. fota mkt. svinont i benet. oceans eleven som kvällens film


Lördag 26 augusti.   porrbrudar på fb blev dagens disskution. uuuuuh vad villlll dom????


söndag 27 augusti    kl 12 dök tjejerna från skärholmen upp. vi började med att äta på pizzerian. jag, dom o sonen.

svingott. sen handla fika bröd på konsum.. sen lämna allt hos mig


sen den berömda loppisen som blev en besvikelse, då dom höll på att plock ihopp mer än en timme i förväg. sprang runt o kolla på det som fanns kvar. jag hittade andra säsongen av prison break tjoohoo.  Flisa hittade en ring. o Ylva en liten flodhäst. mitt bostadsbolag bjöd på käk så gick dit o hämta 3 jätte mackor o 3 korvar till kvällsmat heheh....      sen gick vi hem till mig o fika massor.

gottis gottis. dom lämna massa godis som vanligt. bästa tjejerna.....

sen när dom skulle gå så hänka jag med danny till tåget.. Kramis!!!!!!


nästa gång skriver jag om läkarsvar på telefon o när jag blev anmäld på fb




sen när dom skulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards