Alla inlägg den 13 september 2017

Av hundkvinnan - 13 september 2017 18:30

18augusti Fredag. kyrkans cafe. fina grejor i loppisen. 2 tröjor,4 böcker o en skitfin handväska.


Terror i Finland. FAAAAAn. när ska detta sluta. Finland är vårat broderland. kunde lika gärna hänt här.. 2 dödade o 8 skadade. kunde ha varit vi. vi skulle egentligen varit i åbo då men.... omständigheter...... jag är så trött på detta. varför släpper vi in detta inanför gränserna.


19 augusti lördag. knivattack i ryssland. nu igen. vad händer ???????? 8 st huggna av kniv...


my best friends wedding som kvällens film. med popcorn


20 augusti söndag. fick ta in hela min odling från balkongen pga storm. sonen tog tvättstugan jag gjorde pannkakor och vanilj o kakaokräm. skitgott

programledaren för naturrutan på tv hörde av sig till sonen för juridisk hjälp.

journalisten i danmark hittad i vattnet i bitar. så äckligt


21 augusti Tisdag fotade djuren idag. ont, ont, ont. idag jag såg en gigantisk lastbil med ett gigantiskt släp backa runt en kurva i ett villa område. impad jaaaa


Nästa gång skriver jag om när tjejerna från skärholmen kom hit...intensiv dag haha

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards