Alla inlägg den 11 september 2017

Av hundkvinnan - 11 september 2017 18:45

Vill börja med att TACKA den som svarade på förra inlägget.. Tackar... Du kanske själv vill brinna inne med alla barn i porten. JA en stor stegbil kom för det BRANN på riktigt. Så rasistisk är jag, att jag o min son faktiskt vill LEVA . Konstigt va??????. Äsch LARV människa.....


13 augusti söndag. för första gången på 5 veckor tog jag tvättstugan istället för sonen. vad händer då haha översvämmning. vatten över fotknölarna det rann överallt

Ubåtshistorian i Danmark är ju helt sjuk. ja jag tror att han har mördat henne.... han verkar ju inte normal nånstans haha. mamma mia som kvällsfilm, sjöng som sjutton tralla lalla laaa


14 augusti skickade ju ett kors till ylva i ett kuvert i onsdags. kom fram idag, men utan korset. den var borta- skitsura var vi båda... hmmmmm


15 augusti Tisdag Fick röngten tid om 4,5 veckor. ja det var ju en akut tid haha. idag har jag även blockat min parisvän. vi pratar ju aldrig då denne aldrig har tid med mig. han/hon säger det. jag vill inte prata med dig då jag måste skriva på fb dygnet runt. En typisk" jag är här " människa. Bara massa tomma ord som inget betyder. Har aldrig sett en sån människa få arslet ur vagnen o göra nåt . ja jag gööör nåt flera ggr iveckan trots att jag är handikappad. hjälper ofta tiggarna hos oss. vi känner varandra med namn. dom får ej pengar men massa annat. barnvagn, cykel,massa porslin, kastruller,en gammal mobil. dom hälsar o pratar med mig dagligen. nä orkar ej med hatet från många vänster människor längre. inte alla men många.


16 augusti onsdag La ut massa fina svenska låtar på fb.  vi har en låt skatt. både jag o sonen fick bra mail. han kom in på universitetet o fick en arbetsintervju. jag fick en mkt bra nyhet.


17 augusti Barcelona terror. Jag är så jävla fucking trött på detta. Dominerade tv utbudet då. hemskt


nästa gång skriver jag om terror i finland o ryssland o en tv profil som vill ha juridisk hjälp av min son. Hans kunskap börjar pratas om.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards