Alla inlägg den 5 september 2017

Av hundkvinnan - 5 september 2017 16:30

Lördag 5 augusti   Min vän från strängnäs dök upp vid 12. Hon fick sina saker från loppisen.. sen åkte vi ut i sörmland med bil.. wow ett år sen vi sågs sist.. Landade på en kyrkloppis som tyvär var mkt tråkig sen vidare mot en pizza i en mkt liten håla.. men pizzan var mkt god.  sen vidare mot en biodynamisk affär som var svindyr.


sist satt vi i bilen o snackade skitlänge. ja 7 timmar flööög förbi.skitkul dag. trött men snackade en del med sonen. senare såg vi fyra avsnitt av vänner.


Söndag 6e augusti   Åska o dunder. riktigt bajsväder på riktigt. sonen tog tvättstugan. jag lagade mat o diskade. hela Anders Borg historien är ju sjuk. Riksnyheter NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. välj dina fajter liksom


Måndag 7e augusti. kyrkans cafe. fika. Gratis loppisen var välfylld. Fick med mig en bakbok,dvd film,söt kudde, porslinsspöke....

Mkt fin dag ute. solen sken.

Har nu kollat hela första säsongen av vänner. skitkul...


Tisdag 8e augusti  så jäkla trött på kedjebrev o us army scammers. ungefär 5 av varje ja varje vecka


Nästa gång skriver jag om den svarta familjen under oss som försökte bränna ner hela lägenhetsbyggnaden

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards