Alla inlägg den 6 juli 2017

Av hundkvinnan - 6 juli 2017 16:30

Juli 3e Måndag 7 år sen pappa dog. fick reda på det ca halv sju på morgonen. precis när jag jobbade som värst under morgonfodringen.

Jättetrafikolycka i tyskland. massa döda. 20 hörde jag men kan vara fler. snacka med Flisa i telefon. Danny hade sprutdiarre.. haha stackarn rände ut med honom hela tiden...


Tisdag 4e Juli   Usa national dag. mkt på Fb. gick en snabbis på kyrkans cafe.  käkade med sonen. kollade på morden i midsommer på tv. sprang en snabbis o handlade kaffe. träffade rullator tanten


Onsdag 5e Juli. så jäkla trött på alla myndighter. 5e idag o fortfarande inte fått pengar.... suck.. ringde men bla bla bla

Flisa o jag snackade 30 min. har en ny fb vän sen 2 dagar. ringde henne o vi snackade i 2 timmar. det bara flöt på. ingen av oss hade svårt att snacka liksom...


Torsdag 6 juli.. sjukhus i dag då. ultraljud av benet. såååååååå otrevlig kille. samma sjukhus där dom var otrevliga förra gången. jag har ju svinont i knät... sadet till honom. han tryckte hårt som fan jag skrek rakt ut. då blev han skitarg o sa att han skulle skicka hem mig.... kände mig som 7 år som läraren sagt att nuuu ska jag prata med din mamma... han tryckte ner mitt knä o tryckte skithårt med apparaten.Tårarna forsade då det gjorde skitont.

försökte hålla tyst men faaaan vad arg jag var. kan man bette sig värre mot nån som har skitont. alltid bara på detta sjukhus. aldrig andra.


jaja förskjuten knäskål o en inre  blödninig neråt mot foten. därav den enorma foten o smärtan.

vad nu frågade jag.... får du väl fråga din läkare.... säger han o går ut. ja försvinner helt

jaha så först till min läkare som ska få tid att läsa nångång. vem vet om han inte har semester 4 veckor nu.... o sen remiss nånstans.... som sagt svensk sjukvård av idag.....

samtidigt har jag vrålont o kan knappt gå........HJÄLP


TAR SOMMAR LEDIGT NU. mkt kommer hända som vanligt men jag skriver senare....


KRAMIS ALLA: vi höres

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards