Alla inlägg den 4 juli 2017

Av hundkvinnan - 4 juli 2017 16:05

 19 juni Måndag vanliga rutiner idag...hahaha minns ej ok. fick 44 nya vänner på fb. alla utom 22 behölls då dom flesta var unga kåta muslim pojkar. urk vidriga i sitt sätt.


20 juni Tisdag disskussion om feminism på nätet. hahahaha ingen gillade mina sanningar. hur kommer det sig att alla feminister ja alla jag känner har misshandlande pojkvänner. mer regel än undantag.

mkt musik idag.

mkt konstigt samtal med rullator tanten där hon mer eller mindre kallade mig för bedragare. jag blev skitsur naturligtvis......


21 juni Onsdag.  halv varm o blåsig dag. normal dag men natten konstig. hittade min granne vinglandes ute. tillslut ramlade hon i hopp. sa att hon inte hade ätit på 2 dar. ringde hennes ex  ja barnens far. han skrattade ut mig i telefon.. när jag skällt tillbaks så kom han över o vi lyckades få i henne lite näring. suck... klockan var 02. 00 när jag la mig


22 juni torsdag. kaffe o macka. klippt klor på alla katter o hundar. puuuh. mkt mkt smärta idag..... usch. hämta soppa o sallad . restaurangmat. flisa ringde. kuuuul


23 juni midsommar afton. Inga pengar alls... svampsoppa att äta. Plockade 7 sorters blommor med Danny. kul.

kollade Jonny english på tv. Den var rolig. sen Hot Shots rolig men överdriven. sov med blommor under kudden


24 juni lördag. Midsommardagen. sov 6 timmar drömde inget. mkt enkel lunch.

kollade på Saturday night fever. Guuud vad Travolta var smal.

Uppe i centrum på dagen. sonen kollade natt på museet. jag snackade läääänge med Flisa


25 juni Söndag jag kollade natt på museet på dagen. kul film  Dum dum give me gum gum hahah

Negrerna nedanför mig HELT GALNA.. slängde möbler. slogs o mitt i allt grät barnet. höll på i timmar . jag ringde 112 då jag sett henne slå barnet flera ggr förr. soc är inblandat men gör inget då det är en annan kultur..... polisen kom oringde på . dom öppnade o 4 minuter senare stack dom därifrån ensamma.. va???????????

dom slogs o kastade saker i ca 20 minuter till efter att snutarna stuckit. sen höll dom sin vanliga mässa där dom skriker. FIRE TO JESUS..... BLOOD TO JESUS. herregud dom har en levande eld hemma också. förut hade dom på balkongen men blev anmälda så nu eldar dom i sovrummet. ja under mig...



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards