Direktlänk till inlägg 28 juni 2017

MISTE EN VAD JAG TRODDE VAR EN VÄN

Av hundkvinnan - 28 juni 2017 18:12

jaha 9 juni då. en fredag 8o minuters promenad. gröt när vi kom hem. kolla emmerdale på tv. senare gjorde sonen pannkakor med äppelmos. jag städa.


jag fick reda på att en vän skrev massa skit på sin sida o dom  misstänkte att det var mig hon menade. jag frågade henne o hon sa ja. hahaha varför inte ta det direkt med mig. hon var assur över att jag skickade en skitsöt hundbild istället för ett skrivet tack för att hon svarade på en allmän fråga jag ställde på min sida på fb. asså skiiiiiiiiiit suuuuuur.


jag undrade varför detta larv på sin sida men då blev hon ännu surare om det nu ens var möjligt..  sen blev hon mkt otrevlig o hitta på masssa saker. tillslut blockade jag henne. fick höra att hon fortsatte att svartmåla mig på sin sida. 


jag skriver mkt både här o på min sida på min fb sida MEN...... allt går att bevisa. det som ej går att bevisa lägger jag ej ut...... så det så


 så lite info då. denna kvinna o jag har varit vänner ca 2,5 år nu. vi går mest på konserter. det är våran gemensamma punkt.ja mest country där också då.vi har inget annat gemensamt faktiskt. hon har varit hemma hos mig 3ggr men trots det vart jag aldrig bjuden hem till henne. mkt konstigt tyckte jag..........hmmmmm


att vi är helt olika politiskt var ju inget skämt.... hahaha att hon var extrem vänster syntes lång väg men som sagt jag lät det vara då vi var musik vänner...


Nu helt plötsligt gick hon på mig politiskt o min vän också.... var så fruktansvärt otrevlig så jag fattade inte


Sanningen då. ja hon hjälpte mig att tömma mammas lägenhet en gång. jag var där miljoner ggr själv. hennes pappa körde hem saker till mitt hem men oj vad saker hon o han fick. möbler,,prydnad, kökssaker tavlor ja massorrrr ja massor. vad klagar hon på?????bord o 4 stolar till balkong också



5 månader senare dog min mamma. då skulle hennes rum tömmas. jag åkte dit o slängde massor o sorterade resten i slänga,, ge bort..ta hem o till syrran. då dök hon upp. ja hon messa innan men allt var klart när hon kom. Hon fick en radio,, en bandspelare ,sängkläder. tröjor o en ny kappa. ja sen drog vi allt gemensamt till hennes bil utanför porten.


 vi packa in... hon erbjöd sig att köra hem till mig.. toppen. så vi åkte en mkt vinglig resa. hon är en ny mkt osäker förare. huj huj.... framme så bar vi upp allt mitt som inte var nåt tungt denna gång. JAG BETALADE DIG 250 kronor i soppa pengar det glömde du berätta va?? o så sakerna du fick tyckte jag o även du att det  räckte. vi åkte ju inte direkt till kiruna va??


Nu gumman tycker jag att det räcker med lögner....till o med dom där 250 kronorna är registrerade då dom togs från mammas pengar. jag skrev soppa pengar till emily för att hon körde hem saker till mig.


jag kommer säga hej till dig om jag möter dig. du gör som du vill jag bryr mig inte så himla mkt. jag är mest besviken att DU som faktiskt bara har mamma som vän, väljer att förlora  mig som vän. För jag gillade dig faktiskt, fast vi var mkt långt bort politiskt


Usch sorgligt men vad fan har roligare saker att skriva i frmtiden......


KRAMIS



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards