Direktlänk till inlägg 19 juni 2017

SKAKIG o OSTADIG

Av hundkvinnan - 19 juni 2017 18:04

3 juni. fortfarande i chock från igår. ja dom hotade att borra ner hela dörren om inte vi stog på rad framför dom när dom behagade komma utan att höra av sig först.


Gruppen på fb heter Återinför tjänstemanna ansvaret. Man måste kunna anmäla en tjänste man som beter sig vidrigt utan att denna kan gömma sig bakom en titel.


4 juni igår hände ett terror dåd igen. i London som några ggr  förr. så jäkla trött på detta. Detta kommer ej att ta slut innan vi utvisar alla som inte har här att göra.


Denna dag var mkt jobbig. Kände mig mkt yr.. o skakig. blev värre o värre. såg att sonen var mkt orolig. jag kunde inte sitta eller ligga då det kändes som ögonen skulle sprängas då. så vinglade omkring mkt osammanhängande. knappt pratbar.


 Vi ringde ambulansen när höger armen började krampa. Vid midnatt kom ambulansen.stog 20 min utanför porten med mig i för att en kvinna var praktikant skulle träna på mig......ö va ??????? här började ett dygn som  visade hur dålig sjukvården blivit i sverige.... herreguuud.... Fortsätter imorgon.. så mkt att göra sorry. vi har så många myndigheter att stämma...... Nu jävlar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards