Alla inlägg den 12 juni 2017

Av hundkvinnan - 12 juni 2017 18:04

2 juni.. morgonen var perfekt. sonen rastade hundarna o gav  hundarna frukost . jag gjorde annat,inte relevant

. en timme efter att han kom hem så hoppade han högt. nån sparkade på ytterdörren. han kollade o såg 4 personer. jaha nu var dom här igen. Ls o polisen. 4 personer. minns ni att dom skrev ett brev o sa att det var nerlagt att det ite finns nåt att klaga på . däremot skickade vi ju på allt dom brutit mot lagen. men som sgat allt ned lagt. finns på papper


 smörade genom brevlådan att det inte fanns nån ny anmälan dom vill bara komma in en stund. vadå på fika eller??????

 Där i mellan sparkade dom på dörren hårt. eller skrek i brev lådan. sonen öppnade inte...


ok vänner så här det......

Förra gången dom var här så förutom att ta sönder min ring klocka o sparka en spricka på ytterdörren, så hotade den kvinnliga polisen med långt svart hår min son med att hin kan ta hans djur när hon vill. till mig sa samma kvinnliga polis att jag skulle slänga ut mina katter så dom fick klara sig själva. dom är 14, 11 o 8 år. jag frågade om hon menade allvar o hon tittade på mig o sa ja det är jag..... djurvänner jo kyss mig........


Mina djur ja alla. är helt friska till 100%. med friskintyg.men hon hotar mig hela tiden denna MaRIA nUDER.. hON ÖPPNAR NYA FALL PÅ MIG HELA TIDEN BARA FÖR ATT KUNNA KOMMA HIT O HOTA MIG VAR 6E VECKA.

Ja med polisens hjälp förstås o hennes kollega. jasmine. allt detta är offentliga handlingar. ljuger ljuger o ljuger


Det  här är sverige o vårat djurskydd.

jag jobbar stenhårt för att mina djur ska överleva. Hon hotar varje gång med att ta dom. För att hon kan o vill. ja därför. ja trots friskintyg.


Det här händer varje dag i sverige. Runt 2500 djur tas varje år. bara runt 5o st är vanvårdade på riktigt. resten är sura tanter som har makt. o polisen vars enda uppgift är att hålla i djurägaren om den inte vill bli av med sina friska djur.

handbojor. det är det sk djurpolisen. dom har inget med djur att göra. förstår ni nu min panik


Mina djur är mitt liv. ska en bitter kärring med polisen som hjälp få döda dom för att hon hatar mig.??????

jag tränar jättemkt med den unga hunden . planen är uppvisningar som med den gamla hunden som dog.


Dom bryter mot massa lagar varkje gång dom är här. men svarar ej när man frågar varför dom har rätt att bryta lagar på löpande band.


att maria nuder är djurskyddsinspektör är offentliga handlingar o inget hemligt. att dom inga utbildningar har är ingen hemlighet heller. hon kunde ju inte4 se skillnad på garderobo sovrum. sa att en rulle bajspåsar var skräp.... jajajaja allt är historia ao det mesta hon säger o gör visar hur okunnig hon är om djur.


ALLVARLIGT vänner vi måste protestera mot denna häxjakt..  dom har för mkt makt att leka med dessa damer

dom kan ta livet av 200 kor bara för att dom är sura . ja hände för nåt år sen

 vi får aldrig gölömma Maria 2 som fick sina fina hästar tagna av ls. dom förde fruktansvärd häxjakt mot henne. hästarna var fina o hon älskade dom. men jakten gick o hamnade tillslut i tidningen.

R I P maria 2. dina fina hästar är med dig i himlen . JAAAA hon valde att ta livet av sig. denna unga kvinna pga av Ls o polisens häxjakt.     Maria bodde 5 km från mig.........

Nu är häxjakten på mig..........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards