Alla inlägg den 7 juni 2017

Av hundkvinnan - 7 juni 2017 18:21

Måndag 29maj    krävdes 2 muggar med kaffe innan jag vaknade. Rengjorde golv i kök, hall o vardagsrum. % st kattpottor rengjordes ordentligt med diskmedel. Efter det blev det film paus. våran kvinna i Berlin. sådär bra bara spännande på slutet.

käkade potatis o vego bitar. på kvällen var jag en stund hos rullator tanten.


Tisdag 3o maj... kyrkans kafe 1,5 timme. kul idag. alla ville prata med mig. Fick med mig bröd. Rolig kväll med sonen. skrattade mkt. hahah


Onsdag 31 maj provade ärt o bön burgare. sådär gott. trött o seeeg idag. Nu får mina pengar ha kommit. sjuuukt ju. Måste köpa magnesium. Fick mkt lite....men handlade lite då. Inte mkt bra på tv. Lååångt samtal med Flisa. alltid kuul. Nattpromenad..


Torsdag1juni..... Sov 6 timmar. småkyligt o blåsigt ute.Flisa ringde om nåt program på tv men tyckte det var skit. kollade på roliga Hyacint istället..

Upp till centrum en sväng. GLAD ... PÅ GOTT HUMÖR....LIVET LEKTE


Lite visste jag att dagen efter skulle HELVETET flytta hem till mig. jag är slut som människa, orkar inte mer......

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards