Alla inlägg den 31 maj 2017

Av hundkvinnan - 31 maj 2017 17:53

.Torsdag 25 maj.Nattpromenaden gick till skolan där Danny fick springa lös. På hemvägen träffade vi på en hög med plankor som spökade. Dom stog på en mindre på en väg på varandra men ändå så knackade det inifrån dom........? skitläbbigt. vi småjoggade därifrån.  Efter sömn o morgongröt så kollade vi på 2 filmer på raken.

sen gjorde vi lunch tillsammans jag o sonen. Det blev lunch ala tömma kylskåpet.

Gick till ica på kvällen. såg hur zigenar ungarna skopade sina händer i skålarna i salladsbaren o käka. uuuuuuurk. blev bara tillsagda o fick gå.

såg 1a avsnittet av victoria på tv. spännande serie på tv.


Fredag 26 maj Min älskade fina räddade gatuhund från Spanien. Danny fyller 3 år idag. PUSS PUSS på nosen. kraaamis.

Gun britt ringde ett långt samtal. Sen ringde Flisa.


Lördag 27 maj. Efter hundrastning blev det kaffe o MOnarch of the Glen på tv. Åkte till skärholmen på kvällen. var där 17.10 Vi var 4 stycken jag . ola . ylva o Flisa. Jättegod middag. Dom andra 3 drack vin. jag själv drack whiskygroggar. inte jättemånga. blev inte ens yr eller groggy.

Flisa spelade dragspel men inget jag kände igen. chips knaprade vi på senare


VI hade4 enotroligt rolig kväll. TACKAR igen. tjejerna la sig 03.30 ola rätt packad la sig 04.30

Jag åkte 05.55 därifrån. Buss,tåg o tåg. var hemma exakt 8.00


28 maj MORS DAG. sååååååå seeeeeeg hela dagen då jag ej sovit en enda minut.

senare på dagen gick jag på årets första baklucke loppis. kuuuul. köpte bara filmer o serier på dvd.

 kvällen var helt sjuuuk. sonen hittade mig halvsovandes överallt haha. tillslut vid midnatt blev jag insuffad i mitt rum. soooov sa han. vaknade  på morgonen med båda hundrana i mitt rum haha bebisar.

Ovido - Quiz & Flashcards